تیم ملوان انزلی صدرنشین مسابقات فوتبال دسته یک در دقیقه ۹۳ از سد تیم شهدای قشقایی شیراز گذشت و به یک بُرد با ارزش در خانه حریف دست یافت.
کد خبر: ۱۰۳۲۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰ 06 March 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: در این بازی که از هفته بیستم این رقابت ها عصر شنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، تیم میزبان در بازی که هر ۲تیم یک اخراجی داشتند با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

تیم قشقایی در این بازی در هر ۲ نیمه نسبت به تیم صدرنشین برتری نسبی داشت و چند فرصت گلزنی هم روی دروازه ملوان ایجاد کردند.این بازی برای تیم ملوان از حساسیت زیادی برخوردار بود چرا که نمی خواست از کورس صدرنشینی عقب بماند و نیاز به سه امتیاز داشت.

اما در آن سوی میدان هم بازیکنان تیم قشقایی می خواستند هر طور شده تیم صدرنشین را متوقف کنند و خوب هم بازی کردند و در نهایت هم روی یک شوت غافلگیر شدند.

در ابتدای نیمه نخست تیم ملوان بهتر بازی کرد و یک فرصت هم روی دروازه تیم میزبان ایجاد کردند تا حاصل آن یک کرنر باشد که نتیجه ای در بر نداشت.

اما رفته رفته تیم قشقایی در زمین ناهموار ورزشگاه حافظیه نبض بازی را در دست گرفتند و در دقیقه ۳۶ بهترین فرصت گلزنی برای این تیم فراهم شد اما کیخسرو سیاهپور در زدن ضربه آخر عجله کرد تا این فرصت خوب برای قشقایی از بین برود.

دقیقه ۳۸ بازهم تیم میزبان که میل بیشتری برای بُردن داشت یک موقعیت نصیب آنها شد اما ضربه علی اصغر اعرامی راهی به چارچوب نیافت. دقیقه ۴۵ بازی هم یک ضد حمله برای تیم قشقایی فراهم شد که نتوانستند به گل برسند سر انجام نیمه نخست بدون گل و بازی بهتر تیم قشقایی پایان یافت.

در نیمه دوم هم تیم قشقایی بازهم بهتر نشان داد و تیم ملوان هم در زمین نامناسب حافظیه چشم به ضد حمله و با استفاده از ضربات ایستگاهی داشت.در حالی که تیم میزبان بهتر بازی می کرد اما هادی خادم در دقیقه ۶۷ از بازی اخراج شد تا کار تیم قشقایی را سخت کند با این حال آنها هم ۱۰ نفره خوب بازی کردند.

تعویض طلایی، گل دقیقه ۹۳، اخراج گلزن

درحالی که سه دقیقه از وقت پنج دقیقه ای تلف شده بازی پست سر گذاشته شده بود، ارسالان تفضلی با یک شوت زیبا از پشت محوطه جریمه دروازه تیم قشقایی را باز کرد و یک دقیقه بعد هم این بازیکن با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد و سرانجام در روزی که میزبان شایسته شکست نبود بازی را با نتیجه یک بر صفر به ملوان صدرنشین واگذار کرد.

با پایان یافتن هفته بیستم تیم ملوان با ۴۶ امتیاز صدر جدول را حفظ کرد و همچنان به عنوان مدعی صعود خود را معرفی کرد، تیم مس کرمان با ۴۰ امتیاز و آرمان گهر سیرجان هم با ۳۶ امتیاز در تعقیب تیم صدرنشین هستند.

همچنین تیم قشقایی هم با همان ۲۶ امتیاز در رده یازدهم باقی ماند.

در رقابت های فوتبال دسته یک کشور جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و دوم در سال ۱۴۰۱ کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

تیم های شمس آذر قزوین ، شاهین شهرداری بوشهر و ماشین سازی تبریز در خطر سقوط قرار دارند هر چند تا پایان بازی ها ۱۴ بازی دیگر باقی مانده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار