نماینده، ولی فقیه در فارس امروز در خطبه‌های نماز جمعه شیراز گفت: دشمن با به کارگیری همه ابزار‌های رسانه‌ای تلاش می‌کنند واقعیتی تحریف شده و وارونه را از دیروز و امروز کشور ارایه دهد که لازم است همه دست اندرکاران و دلسوزان، با تببین صحیح و هوشمندانه واقعیت ها، مانع از تحقق این هدف دشمنان شوند.
کد خبر: ۱۰۲۹۳۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 19 February 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: نماینده، ولی فقیه در فارس در خطبه‌های نماز جمعه شیراز گفت: دشمن با به کارگیری همه ابزار‌های رسانه‌ای تلاش می‌کنند واقعیتی تحریف شده و وارونه را از دیروز و امروز کشور ارایه دهد که لازم است همه دست اندرکاران و دلسوزان، با تببین صحیح و هوشمندانه واقعیت ها، مانع از تحقق این هدف دشمنان شوند.
آیت الله دژکام افزود: روشنگری‌های حضرت زینب س بعد از واقعه عاشورا نمونه بارز جهاد تبیین است و روشنگری‌های این بانوی بزرگ بود که سبب شد آرمان‌ها و اهداف مکتب کربلا شناخته و ماندگار شود.
نماینده، ولی فقیه در استان جهاد تبیین را عامل ماندگاری آرمان‌های انقلاب اسلامی و مانع هدر رفتن خون شهدای سرافراز میهن دانست و تاکید کرد: هر کدام از ما امروز باید یک رسانه و مبلغ برای بیان حقیقت‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی در راستای تحقق جهاد تبیین باشیم.
خطیب جمعه شیراز ادامه داد: مسیر انقلاب در طول چهار دهه گذشته، مسیر شکست‌ها و موفقیت‌ها بوده بنابراین باید توجه کرد که نباید یک شکست مانع از تلاش برای به دست آوردن پیروزی بعدی شود.
امام جمعه شیراز با اشاره به سوره مبارکه آل عمران افزود: قرآن بعد از شکست مسلمانان در جنگ احد به آنان یادآوری می‌کند که چگونه و چه عواملی سبب شد در جنگ بدر پیروزی نصیب مسلمانان شود.
نماینده، ولی فقیه در فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۱۷ رجب سالروز شهادت حضرت احمد بن موسی علیه السلام افزود: سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی، در شب شهادت ایشان از پنج شنبه با برگزاری برنامه‌های مختلف به سوگ ایشان نشسته است و تا شنبه شب با برگزاری آیین لاله گردانی خدام این حرم مطهر و برنامه‌های مختلف سوگواری ادامه خواهد یافت.
وی گفت: هفته بعد شهادت امام کاظم (ع) را پیش رو داریم و هر کدام از ما باید در مراسم سوگواری ایشان باید در سومین حرم اهل بیت سهمی داشته باشیم.
آیت الله دژکام افزود: با توجه به محدودیت‌های کرونایی لازم است صدا و سیمای مرکز فارس و رسانه‌ها تلاش بیشتری برای انعکاس مناسب آیین‌های سوگواری این امامزاده جلیل القدر داشته باشند.
امام جمعه شیراز با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمعه گذشته گفت: در دهه فجر، طرح‌های افتتاح شده در فارس، در شمار بهترین طرح‌ها در ۴۰ سال گذشته بود که از دست اندرکاران برای راه اندازی این طرح‌ها که با هدف گره گشایی از کار مردم انجام شد، سپاسگزاریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار