حجت الاسلام سید محمد باقر بخشایش پور در خطبه‌ های این هفته نماز جمعه گراش افزود: قدرت پوشالی استکبار جهانی رو به زوال است و این نقطه قوت جمهوری اسلامی است که دشمن ما را رها نکرده و از اقتدار نظام اسلامی در صحنه بین الملل دلگیر و نگران است.
کد خبر: ۱۰۲۸۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰ 12 February 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: حجت الاسلام سید محمد باقر بخشایش پور در خطبه‌ های این هفته نماز جمعه گراش افزود: قدرت پوشالی استکبار جهانی رو به زوال است و این نقطه قوت جمهوری اسلامی است که دشمن ما را رها نکرده و از اقتدار نظام اسلامی در صحنه بین الملل دلگیر و نگران است.

خطیب جمعه گراش با اشاره به اینکه امروز دشمن از ضربه زدن به دین و انقلاب اسلامی ناکام مانده است، افزود: وحدت مردم در خلق حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن غبار یاس و ناامیدی را بر چهره کریه‌ای استکبار جهانی و هم پیمانانش نشانده است

وی با اشاره به تحرکات دشمن در یکسال گذشته هم گفت: دشمن همواره در تلاش بوده تا انقلاب اسلامی را به چالش بکشد و در صحنه های مختلف سعی کرد تا با التهاب آفرینی، برپایی آشوب و ناامن کردن فضا مشارکت مردم را در بزنگاه های حساس پایین آورد.

وی گفت: دشمن برای محدود سازی نظام اسلامی و ناکارآمد نشان دادن انقلاب و حکومت دینی هر کاری را انجام می‌دهد چون می‌داند ایران اسلامی روز به روز در حال رشد و پیشرفت و توسعه است.

خطیب جمعه گراش ادامه داد: امروز جوانان ایران اسلامی علوم فنی مهندسی را با دانش بومی کشور در همین دانشگاه‌ها با یک روحیه جهادی و انقلابی به نقطه برتر رسانده اند و به واسطه همین دستان پرتوان به عنوان قدرت سرکوب کننده در جهان دشمن را در آسمان، دریا و زمین خار و ذلیل کرده و اجازه هیچ گونه تعرض به رژیم متخاصم استکباری را نخواهیم داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار