«سید موسی حسینی» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس نیز در این مراسم یاد آور شد: استان فارس در مبارزه با مواد مخدر پیشرو است و با وجود فاصله با استان های مرزی، مقادیر زیادی مواد مخدر کشف می کند.
کد خبر: ۱۰۲۷۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷ 09 February 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: سردار «رهام بخش حبیبی» امروز (چهارشنبه ۲۰ بهمن) در مراسم امحای بیش از ۱۷ تن انواع مواد مخدر غیردارویی مکشوفه در استان فارس اظهار کرد: در حوزه مبارزه به مواد مخدر بیش از سه هزار و ۸۰۰ شهید و ۱۲ هزار جانباز از ابتدای انقلاب تاکنون تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

 

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: استان فارس ١١٢ شهید مقابله با مواد مخدر تقدیم کرده است و امروز در نبرد فضای مجازی و عرصه نبرد با مواد مخدر باید هوشمندانه تر و بیشتر عمل کنیم.

 

وی اضافه کرد: اصحاب رسانه از ارکان مهم اجتماعی هستند که بر کاهش معضلات اجتماعی نقش موثری دارند و با استفاده از ظرفیت رسانه میتوان زمینه کنترل مشکلات اجتماعی را فراهم ساخت.

 

سردار حبیبی با تاکید بر لزوم مقابله جدی با حوزه مواد مخدر عنوان کرد: ارائه و ساخت مواد مخدر به شکل صنعتی در فضای مجازی، مردم ایران را نشانه گرفته و خانواده ها باید مراقب باشند.

 

وی تصریح کرد: تمام ارکان انقلاب باید به موضوع اعتیاد و مواد مخدر نگاه ویژه داشته باشند و رسانه‌ ها در این زمینه مقتدر عمل کنند زیرا اعتیاد و مواد مخدر بنیان خانواده و در پی آن جامعه را از هم می پاشد.

 

سردار حبیبی با اشاره به اقدامات انجام شده برای جمع آوری معتادان متجاهر در استان ابراز کرد: با تلاش دستگاه‌های متولی سه هزار و ٩٩٠ معتاد متجاهر جمع آوری شده اند و فضای عمومی فارس نسبت به گذشته بهتر شده است.

 

وی اعلام کرد: امسال بیش از ۵١ تن مواد مخدر در فارس کشف شده و بیش از ۵٨٠ قاچاقچی، ٢٩١ توزیع کننده عمده و بیش از چهار هزار و ۵۶٧ خرده فروش مواد مخدر در این میان دستگیر شده‌ اند.

 

«سید موسی حسینی» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس نیز در این مراسم یاد آور شد: استان فارس در مبارزه با مواد مخدر پیشرو است و با وجود فاصله با استان های مرزی، مقادیر زیادی مواد مخدر کشف می کند.

 

خاطر نشان می شود، مراسم امحای بیش از ۱۷ تن انواع مواد مخدر در شیراز طی مراسمی با حضور مسئولان و اعضای دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان فارس برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار