نمازی با یادآوری اینکه فیلم‌های اصلی جشنواره در روزهای آتی به نمایش در می‌آید، ادامه داد: در مجموعه فیلم‌های خانوادگی و نجیبی امسال در جشنواره حضور دارند؛ اگرچه معدودی هم با کیفیت پایین‌ترند؛ اما تنوع ژانر در این دوره از جشنواره قابل توجه است.
کد خبر: ۱۰۲۷۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷ 08 February 2022

تابناک فارس به نقل از تسنیم: وحید نمازی در حاشیه جشنواره فیلم فجر با اشاره به اینکه بعد از دوسال فضای کرونایی کشور با بهبود اوضاع شاهد برگزاری حضوری این جشنواره هستیم اظهار داشت: ورود به پیک جدید البته روی استقبال از جشنواره هم بی‌تأثیر نبوده است.

وی گفت: با این حال در چند روز اخیر بعضی از فیلم‌ها در حوزه رقابت، مخاطب خود را پیدا کرده و با استقبال خوبی مواجه شده‌اند؛ به حدی که تمام ظرفیت اکران‌ها فروش رفته است.

نمازی با بیان اینکه شاید برخی دیگر از فیلم‌ها هنوز نتوانسته باشند در حوزه رقابتی مخاطب خاص خود را پیدا کنند، تصریح کرد: بعد از مدت‌ها شاهد یک شور و حال خوبی در سینماها هستیم که امیدواریم با گذشت از این پیک، مجدداً هم شاهد این شور و استقبال از سینماها هم در کشور و هم در شیراز باشیم.

رئیس حوزه هنری استان فارس حضور فیلم خوب در سینما را سبب استقبال مخاطب و چرخیدن چرخ صنعتی سینما دانست و گفت: بعد از کرونا شاهدیم که فیلم‌های کمتری وارد عرصه سینما می‌شود و فیلمسازان با توجه به شرایط موجود، ورود جدی به این حوزه نداشته‌اند که امیدواریم این جشنواره، یک بهانه‌ای باشد تا بعد از عبور از پیک پیش‌رو، شاهد رونق مجدد سینما باشیم.

نمازی با یادآوری اینکه فیلم‌های اصلی جشنواره در روزهای آتی به نمایش در می‌آید، ادامه داد: در مجموعه فیلم‌های خانوادگی و نجیبی امسال در جشنواره حضور دارند؛ اگرچه معدودی هم با کیفیت پایین‌ترند؛ اما تنوع ژانر در این دوره از جشنواره قابل توجه است.

رئیس حوزه هنری فارس گفت: از نظر محتوای کار در این جشنواره، کمی به هویت جشنواره فیلم فجر نزدیکتر شده‌ایم و امیدواریم که در سال‌های آینده شرایط بهتر از امسال هم باشد؛ مثلاً امسال شاهدیم که حوزه هنری کشور بعد از سال‌ها با 4 فیلم ضد، شادروان، هناس، و دسته دختران در جشنواره شرکت کرده است.

نمازی با تاکید بر قوت حضور حوزه هنری در جشنواره فیلم فجر امسال، به حضور سینما‌سازان دیگر در این جشنواره اشاره کرد و گفت: از نظر محتوایی به نظر می‌رسد امسال شاهد یک جشنواره بهتری نسبت به سالیان پیش باشیم و این جشنواره راه خود را پیدا کرده است که به موضوعات اصلی انقلاب، خانواده، و اجتماع می‌پردازد.

وی از استقبال خوب رسانه‌ها و مردم از ژانر فیلم‌های انقلاب و دفاع مقدس خبر داد و گفت: نظر کارشناسان و نخبگان هنری و رسانه‌ای در این ژانر خوب بوده است و مخاطب عام هم برای پایان هفته، همه بلیط‌های عرضه شده برای این دسته از فیلم‌ها را خریداری کرده است.

برچسب ها: جشنواره ، قیلم فجر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار