نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه اینکه بخشی از تماشاچیان جام جهانی از فواصل دور به قطر مسافرت می‌کنند علاقه‌مند هستند که علاوه بر تماشای مسابقات ورزشی برخی از ظرفیت‌های گردشگری کشورهای همسایه را هم ببینند.
کد خبر: ۱۰۲۶۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰ 05 February 2022

تابناک فارس به نقل از فارس: جعفر قادری در شیراز اظهار داشت: برگزاری رویداد مهم جام جهانی ۲۰۲۲ از ۳۰ آبان تا ۲۷ آذر ۱۴۰۱ در کشور قطر و پیش بینی حضور یک میلیون نفر هوادار در این کشور، فرصتی طلایی برای شیراز، جهانشهر ایران زمین است.

وی با اشاره به اینکه شیراز تنها شهر ایران است که با ۴۵ دقیقه فاصله هوایی، هر روز به دوحه پرواز دارد، افزود: تکمیل ترمینال خارجی فرودگاه شیراز و تشکیل قرارگاه ویژه با موضوع توسعه صادرات و خدمات گردشگری به بخشی از توریست های قطر و نیز آماده سازی زیرساخت‌های گردشگری و ورزشی به همراه تبلیغات موثر، به منظور جذب درصدی از آن یک میلیون نفر در شیراز، لازم و ضروری است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: با توجه اینکه بخشی از تماشاچیان از فواصل دور به قطر مسافرت می کنند علاقه‌مند هستند که علاوه بر تماشای مسابقات ورزشی برخی از ظرفیت های گردشگری کشورهای همسایه را هم ببینند.

وی ادامه داد: بالا بودن هزینه های اسکان در قطر این فرصت را برای ایران و شیراز فراهم می‌کند که بتوان بخشی از این تماشاچیان را جذب و تسهیلاتی برای ورودشان فراهم کرد.

قادری با اشاره به اینکه چنانچه اکنون مقدمات فراهم بشود و ویزای گردشگری و تسهیلات مناسب پیش بینی شود، می توان در این زمینه کاری کرد، خاطرنشان کرد: اگر در این چند ماه باقی مانده ترمینال خارجی فرودگاه شیراز تکمیل و زمینه برای حضور این گردشگران فراهم بشود می توان بخشی از این درامدها را در شیراز جذب کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار