حجت الاسلام امیدی با تاکید بر اینکه قطره قطره خون شهدا مسئولیت ما را در هر موقعیت فردی و اجتماعی سنگین تر می کند، گفت: شهدا با جانفشانی و گذشتن از جان و مال خویش به حضرت سیدالشهدا (ع) متصل شدند.
کد خبر: ۱۰۲۰۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴ 04 January 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام «حسین امیدی» امروز (سه شنبه 14 دی) در مراسم تشییع شهید گمنام در تالار حافظ شیراز گفت: شهدای عزیز ما با تاسی از اهل بیت (ع) و مظلومی امام زمان (عج) و نائب امام زمان (عج) خویش لبیک گفتند و رفتند تا به درجات عالی انسانیت و عبودیت که آرزوی هر انسان شریف است، برسند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با بیان اینکه قطره قطره خون شهدا مسئولیت ما را در هر موقعیت فردی و اجتماعی از جمله امور زندگی سنگین تر می کند، خاطرنشان کرد: شهدا با جانفشانی و گذشتن از جان و مال خویش به حضرت سیدالشهدا (ع) متصل شدند و غیرتمند واقعی شهدا هستند.

وی با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س)، تاکید کرد: تشیع این شهید گمنام به ایام فاطمیه مصادف شده است و ما باید در این ایام به حضرت فاطمه (س) متوسل شویم تا شفاعت شهدا شامل حالمان شود.

خاطرنشان می شود؛ مراسم تشییع شهید گمنام با حضور «حمیدرضا قانعی»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، حجت الاسلام «سید عباس موسوی»، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان، «علیرضا زینلی»، مدیر سازمان حج و زیارت فارس، «سید احمد نجفی»، رئیس خبرگزاری ایرنا و «محسن تورع»، مدیر نمایندگی خبرگزاری شبستان در فارس و همکاران این ۲ رسانه، کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد که با نوحه خوانی و مرثیه سرایی همراه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار