استاندار فارس گفت: همه ما مسئولان، در مقابل ایثارگری رزمندگان و جانفشانی شهدا، وظایفی عهده‌دار هستیم که مهمترین و بزرگترین آنها، پاسخگو بودن در خصوص برنامه‌هایی که اعلام می‌کنیم است.
کد خبر: ۱۰۴۶۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹ 25 May 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: محمدهادی ایمانیه در دیدار با تعدادی از خانواده‌های شهدای عملیات فتح خرمشهر، گفت: فتح خرمشهر نه تنها جریان جنگ را بلکه جریان تاریخ کشور را تغییر داد و جریان ماندگاری از ایثار در طول دفاع مقدس برجای گذاشت.

او گفت: ایثار گری رزمندگان و جانفشانی شهدا در آزادسازی خرمشهر جریان جنگ هشت ساله کشور را تغییر داد و در حالی که در هشت سال دفاع مقدس کشور‌های مختلف برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران به اتحاد رسیده بودند، رزمندگان با جانفشایی و ایثار توانستند جریان جنگ را تغییر دهند و لحظه‌های ماندگاری را در تاریخ کشور به جا گذارند.

استاندار فارس گفت: ما در مقابل ایثارگری‌های رزمندگان و جانفشانی شهدا وظایفی بر عهده داریم و بزرگترین وظیفه مسئولان انقلاب اسلامی اینست که پاسخگویی اقداماتی باشیم که به عنوان برنامه اعلام می‌شود.

او از جانبازان و ایثارگران حاضر در این جلسه عنوان کرد: شما براساس تجربه و آن‌چیزی که در جامعه مشاهده کردید توصیه‌های کارشناسی شده خود را به مسولان انتقال دهید تا در مسیر خدمت رسانی این موارد را مدنظر قرار دهند.

ایمانیه ضمن اشاره به اینکه دولت سیزدهم در تلاش برای رفع مشکلات مردم و در این زمینه نیازمند همراهی مردم است، گفت: مسئولان و مدیران اجرایی استان فارس طبق وظیفه ذاتی به توصیه‌های کارشناسی شده برای رسیدن به نتیجه مطلوب توجه خواهند کرد.

استاندار فارس از پیگیری رفع مشکلات اشتغال و مسکن جانبازان، ایثارگران و رزمندگان به عنوان رویکرد مدیریت ارشد استان فارس تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار