جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت کرونا، با اشاره به آغاز اجرای مرحله دوم طرح کنترل هوشمند کرونا از یکشنبه ۲۸ آذر در این استان گفت: بر این اساس، رانندگان حمل و نقل عمومی که دز دوم واکسن کرونا را تزریق نکرده باشند اجازه فعالیت ندارند.
کد خبر: ۱۰۱۷۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰ 19 December 2021

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس در مطلب یکشنبه خود به نقل از اسماعیل محبی پور افزود: در این مرحله رانندگان حمل و نقل عمومی درون شهری از جمله ناوگان تاکسی، اتوبوس و مترو ملزم به تزریق دز دوم واکسن کرونا هستند و چنانچه از انجام این کار سرپیچی کنند اجازه فعالیت ندارند.
وی ادامه داد: مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی نیز برای بهره مندی از خدمات این ناوگان ملزم هستند کارت تزریق واکسن خود را به همراه داشته باشند.
او اظهار داشت: همچنین در این مرحله از طرح جامع هوشمند محدودیت‌های کرونایی، با آن دسته از کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان که در طرح واکسیناسیون مشارکت نکنند برخورد انضباطی خواهد شد و به آنها اجازه حضور در محل کار داده نخواهد شد.
جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: امیدواریم کارمندانی که تاکنون واکسن تزریق نکرده‌اند در اولین فرصت این کار را انجام دهند تا مشمول مرخصی اجباری بدون حقوق و پس از آن غیبت و معرفی به هیات‌های تخلفات اداری نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار