معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت:در شرایط فعلی که در نقاط مختلف دنیا از جمله کشورمان با مشکل خشکسالی مواجه هستیم، مدیریت تولید و مصرف آب بسیار مهم و ضروری است و باید جدی گرفته شود.
کد خبر: ۱۰۱۶۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲ 18 December 2021

رتابناک فارس به نقل از وابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس در مطلب شنبه خود به نقل از اسماعیل محبی پور در جلسه شورای اداری بخش کامفیروز از توابع شهرستان مرودشت افزود: برای مدیریت خشکسالی در استان، هم همراهی مردم لازم است هم همراهی دولتمردان و مسئولان و لذا باید در این زمینه یک وحدت و اتحاد شکل بگیرد.
وی در خصوص روش‌های مدیریت منابع آب در شرایط تنش آبی در استان فارس بیان کرد: شهروندان باید بیش از پیش در زمینه مصرف آب آشامیدنی و کشاورزان نیز در زمینه مصرف آب کشاورزی با دقت بیشتری عمل کنند.
او ادامه داد: با توجه به شرایط خشکسالی و کمبود منابع آب در بخش آشامیدنی و کشاورزی، مدیریت منابع آب استان انجام خواهد شد.
محبی پور در خصوص تشکیل کارگروه مدیریت منابع آب استان در استانداری فارس هم گفت: بر همین اساس تاکنون جلسات علمی و اجرایی مختلفی با هدف پیگیری مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار از جمله در حوزه آب تشکیل و تصمیماتی نیز اتخاذ شده است.
بخش کامفیروز در شهرستان مرودشت واقع است و در ۱۳۶ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار