عضو کمیسیون برنامه و بودجه : دولت مسیر سوآپ گاز، نفت و آب را باز کرده اند و بنا دارند از ظرفیت تهاتر نفت استفاده کنند، همچنین برای رفع معضلات و مشکلات بخش خصوصی در قالب صندوق، طرح ها و پروژه های اقتصادی را فعال کنند، نشان دهنده این است که جهت گیری های دولت جهت گیری های خوبی است که می تواند مشکلات کشور را حل کند.
کد خبر: ۱۰۱۵۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰ 12 December 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: جعفر قادری با اشاره به عملکرد 100 ر وز دولت سیزدهم گفت: صد روز عمر کاری برای ارزیابی کار دولت زمان مناسب و کافی نیست و دولت باید فرصت بیشتری داشته باشد ولی آن چیزی که می شود قضاوت کرد، این است که جهت گیری های دولت جهت گیری های خوب و امیدوارکننده ای است که انشاءالله این جهت گیری ها با سرعت و با دقت بیشتری انجام شود، این امیدواری وجود دارد که دولت بتواند کمک معضلات و مشکلات جامعه حل شود.

 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات اظهار کرد: همین که دولت پای کار است، خود دولت، وزرا و مسئولان دولت بین مردم حضور پیدا می کنند و به معضلات و مشکلات واحدهای تولیدی توجه می کنند و ارتباط نزدیک تری با استان ها دارند و در سفرهای استانی حضور پیدا می کنند و در پیمان های منطقه ای مثل شانگهای و اکو ورود پیدا کرده اند و بر روی تجارت های منطقه ای حساب جدی باز کرده اند، نشان دهنده این است که جهت گیری های دولت مناسب و مثبت است.

 

وی ادامه داد: دولت مسیر سوآپ گاز، نفت و آب را باز کرده اند و بنا دارند از ظرفیت تهاتر نفت استفاده کنند، همچنین برای رفع معضلات و مشکلات بخش خصوصی در قالب صندوق، طرح ها و پروژه های اقتصادی را فعال کنند، نشان دهنده این است که جهت گیری های دولت جهت گیری های خوبی است که می تواند مشکلات کشور را حل کند.

 

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هماهنگی بین سه قوه و همکاری هایی که وجود دارد، حکایت از این دارد که جهت گیری های دولت مثبت بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار