رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با تأکید بر رعایت سرعت مطمئنه از سوی رانندگان انواع وسایل نقلیه، از مه گرفتگی و بارش بارن در تمام محورهای مواصلاتی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۷۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵ 06 November 2021



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ" محمد پور شمس" افزود: از روز گذشته، محورهای استان مرکزی با مه گرفتگی و بارش باران در جاده ها مواجه بوده و باعث وقوع برخی از سوانح رانندگی نیز در این مسیر ها شده است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی با تأکید بر رعایت سرعت مطمئنه از سوی رانندگان انواع وسایل نقلیه در شرایط ناپایدار جوی یادآورشد: بی تردید با وجود چنین شرایطی، توجه به کاهش دید و لغزندگی جاده در سطح محورهای مواصلاتی لازم است و رانندگان باید در رعایت فاصله طولی با خودروهای دیگر دقت نظر لازم را داشته و از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی خود داری کنند.
وی با بیان این که هم اکنون تمام محورهای مواصلاتی استان مرکزی باز و داری ترافیک روان است اظهارداشت: شهروندان با پرهيز از مسافرت هاي غير ضروري، قبل از شروع مسافرت های ضروری، مي توانند از طريق تماس با شماره (۱۴۱) راهداری، از باز بودن و یا نبودن مسير هاي حركت خود مطمئن شده و با رعايت تمامی توصيه هاي مذکور، سفر بي خطري را آغاز كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار