مدیر کل آموزش و پرورش خبر داد:

فعالیت ۴۰۰ پایگاه اوقات فراغت در خراسان جنوبی

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از فعالیت ۴۰۰ پایگاه اوقات فراغت حضوری محدود و مجازی در تابستان امسال خبر داد. به گفته "واقعی" فعالیت های اوقات فراغت به دو صورت حضوری (محدود) و مجازی، تلفیقی از شبکه آموزشی دانش آموز (شاد) و سامانه همگام با شعار «هر خانه یک پایگاه، هر دانش آموز یک مهارت» برنامه ریزی شده است. وی در نشست ستاد برنامه ریزی اوقات فراغت از اجرای این برنامه از  ۵ تیر ماه تا اول شهریور ماه امسال خبر داد. وی در ادامه با اشاره به فعالیت ۳۶ هزار و ۸۸۸ دانش آموز استان در ۳۸۷ پایگاه تابستانی سال گذشته گفت: همچنین تابستان گذشته ۶۵۰ کانال و گروه در فضای مجازی در زمینه جذب  دانش آموز فعالیت کردند.
کد خبر: ۹۶۸۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹ 01 June 2021

وی پیش بینی کرد: این تعداد امسال به ۷۰۰ کانال افزایش یابد و تعداد دانش آموزان عضو این پایگاه ها هم به ۳۷ هزار نفر برسد.
به گفته وی تعریف دوره های آموزشی و ثبت نام کلاس ها در سامانه همگام از اول خرداد ماه آغاز شده تا پانزدهم ماه جاری ادامه دارد.
وی تصریح کرد:  ثبت نام دانش آموزان درکلاس ها  از ۱۶ خرداد تا اول تیرماه و زمان افتتاحیه برنامه اوقات فراغت نیز  ۵ تیرماه و اختتامیه آن، اول شهریور ماه خواهد بود.
وی استفاده بیشتر دانش آموزان از محتواهای تولید شده درشبکه شاد، شناسایی و کشف استعداد های دانش آموزان و تنوع بخشی به کلاس ها را از جمله مزیت های برگزاری کلاس های اوقات فراغت در فضای مجازی دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار