آموزش همگانی امداد و نجات 20 میلیون ایرانی

کد خبر: ۹۴۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰ 14 September 2015
رئیس جمعیت هلال‌احمر از آموزش همگانی امداد و نجات 20 میلیون ایرانی خبر داد.
خبرگزاری فارس: آموزش همگانی امداد و نجات 20 میلیون ایرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، سید امیرمحسن ضیایی عصر امروز در جریان بازدید از اردوگاه مهر این شهرستان با اشاره به اجرای طرح آموزش همگانی امداد و نجات در کشور، اظهار کرد: در این طرح 20 میلیون ایرانی آموزش می‌بینند.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف هلال‌احمر آموزش همگانی در سال جاری است، افزود: این طرح امسال به صورت عمیق پرداخته می‌شود تا شعار هر خانواده یک امدادگر تحقق یابد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به وضعیت امداد هوایی تصریح کرد: گیلان به صورت مشترک با قزوین زیرپوشش امداد هوایی قرار دارد و 17 بالگرد عملیاتی داریم که کافی نیست.

این مسئول با اشاره به اینکه گیلان به لحاظ برخورداری از مواهب گردشگری نیاز به بالگرد دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت خاص گیلان و وجود بلایای طبیعی، نیاز گیلان به بالگرد بیشتر است.

ضیایی گفت: مذاکراتی در زمینه اورژانس هوایی و ... در حال انجام است که امیدواریم به نتیجه برسد.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که آشیانه بالگرد در گیلان آماده شود زمینه برای استقرار بالگرد امداد هوایی هلال‌احمر نیز فراهم می‌شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر هدف این نهاد بزرگ را نوعدوستی، بشردوستی و تسکین آلام بشری عنوان کرد و یادآور شد: جوانان هلال‌احمر درک بسیار خوبی از شرایط جامعه دارند و فداکارانه خدمت می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار