پلمپ 42 واحد صنفی متخلف در آستارا

کد خبر: ۹۴۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹ 14 September 2015
آستارا - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان آستارا از پلمپ 42 واحد صنفی متخلف در دو هفته اخیر در این شهرستان خبر داد.
[پلمپ 42 واحد صنفی متخلف در آستارا]

سرهنگ رحیم مهدی زاده روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب طرح نظارت و کنترل بر اصناف در شهرستان آستارا اجرا شد.
وی افزود: ماموران نظارت بر اماکن عمومی شهرستان از 730 واحد صنفی به طور محسوس و سه هزار واحد صنفی به طور نامحسوس بازدید کرده و 42 واحد متخلف را به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات صنفی ، فعالیت بدون مجوز و نداشتن پروانه کسب پلمپ کردند.
وی اضافه کرد: ماموران انتظامی در قالب بازدید از واحدهای صنفی 185 ثوب البسه دارای نقوش مبتذل ، 78 قطعه تصاویر مبتذل ، 46 قطعه آرم و علایم شیطان پرستی ، 53 عدد لوح فشرده با محتوای مبتذل و 27 عدد مانکن غیر متعارف را کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی آستارا بیان کرد: پلیس با تداوم و تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بر واحدهای صنفی در صدد کاهش ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی است.
مهدی زاده از شهروندان و مسافران خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
شهرستان آستارا با 86 هزار نفر جمعیت در 200 کیلومتری غرب رشت مرکز استان گیلان واقع شده و با حدود پنج هزار واحد تجاری که اغلب آنها در بازارچه ساحلی متمرکز شده است ، همه ساله پذیرای میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی بوده و یکی از 20 شهر گردشگرپذیر کشور به شمار می رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار