افزایش 7 برابری شرکت‌های دانش بنیان در آذربایجان‌غربی

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ۱۲۰ شرکت فناور و دانش بنیان در این استان فعال است، گفت: تعداد شرکت‌های دانش بنیان فعال در آذربایجان‌غربی، بیش از هفت برابر افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۳۴۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 25 January 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، علی محمد نیکبخت اضافه کرد: تولیدات این شرکت‌ها در زمینه‌های برق و الکترونیک، صنعت ساختمانی، کشاورزی، تولید و اتوماسیون، شیمی و پلیمر، اکوتوریسم منابع طبیعی و محیط زیست و انرژی‌های نوین زیست فناوری است.

وی بیان کرد: مجموعه پارک علم و فناوری به صورت حرفه‌ای و با هدف توسعه نوآوری و انجام کارهای دانش‌بنیان در حال فعالیت است تا بتواند نیاز آذربایجان غربی را با بهره‌مندی از جوانان نخبه فراهم کند.

نیکبخت با اشاره به اهمیت به تفکر و تولیدات جوانان در آذربایجان غربی گفت: ۵۰۰ نفر از جوانان این استان در شرکت‌های فن آور به صورت مستقیم فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از این شرکت‌ها در میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی و  پارک علم و فناوری در مرکز استان مستقر است، اضافه کرد: دولت تدبیر و امید تمامی تلاش خود را برای جذب نخبگان و به کارگیری آنان در توسعه کشور به ویژه در این استان به کار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار