گذشتن از جان و مال کار هر شخصی نیست

گروه استان‌ها- دادستان ارومیه گفت: گذشتن از جان و مال به خاطر آسایش و در امان ماند شخص دیگر کار هر کسی نیست و دل بزرگی می‌خواهد.
کد خبر: ۱۱۸۵۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷ 25 September 2024

گذشتن از جان و مال کار هر شخصی نیست

به گزارش خبرنگار «تابناک» از ارومیه، حسین مجیدی در مراسم آزاد سازی زندانیان زندان مرکزی ارومیه که با حضور مسئولان و خیرین در مجتمع کانون اصلاح و تربیت این شهر برگزار شد اظهار داشت: در طول هشت سال دفاع مقدس مردم ایران ثابت کردند که همیشه حاضر هستند تا جان و مال خود را برای هموطنان خود بدون کوچکترین چشم داشتی اهدا کنند.

وی افزود: در تمامی نقاط دنیا همواره تلاش می‌شود تا آسیب‌های اجتماعی کاهش یابد چرا که جامعه امن‌تر می‌شود.

مجیدی گفت: دستگاه قضایی امروز به این نتیجه رسیده است که بازداشت و زندانی شدن راهکار همه مشکلات نیست و می‌توان از راه‌های دیگر برای اصلاح افراد استفاده کرد و البته تعدادی از افراد هستند که نمی‌توان در مورد تخلف آن‌ها چشم پوشی کرد و باید به صورت قاطع با آن‌ها برخورد شود.

دادستان ارومیه خاطر نشان کرد: در طول سه سال اخیر در حدودد۵۰ هزار پرونده در کلانتری‌های استان با صحبت و بررسی لازم سبب شده تا در همان مرحله اول صلح و سازش صورت گیرد و دیگر پای افراد به بازداشت یا زندان باز نشود.

وی افزود: خیرین با دید درونی و بزرگی که دارند با گذشت از مال خود سعی می‌کنند تا زندانی‌ها به آغوش خانواده بازگردند و سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی گردد.

مجیدی گفت: جامعه که انسجام نداشته باشد محکوم به فنا است و از بین خواهد رفت و اگر مردم در هنگام عصبانیت خود را کنترل کنند شاهد کاهش بیکاری از جرائم خواهیم بود.

انتهای پیام/گ

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار