معاون اقتصادی استاندار:

رونق کاروفعالیت درایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: در شرایطی که کار، تولید و فعالیت در استان ایلام به‌شدت گرفته است بانک‌ها نیز باید مردم و مسئولان همراهی کنند.
کد خبر: ۸۷۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۲ 03 September 2015

به گزارش تابناک ایلام، دکتر «حشمت‌الله عسگری» در کارگروه اشتغال استان اظهار کرد: بانک‌های استان در برخی حوزه‌ها مانند مسکن عملکرد بهتری داشتند اما در بحث تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی عقب‌تر از دیگر حوزه‌ها هستند.

وی با بیان اینکه میزان پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی باید به میانگین معقول و قابل قبولی برسد، ادامه داد: با توجه به تأکید بر اقتصاد مقاومتی و توانمندسازی خانوارها، وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی مناسب نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: میانگین نسبت منابع و مصارف بانک‌های استان به حد معقولی رسیده است بااین‌وجود بانک‌ها باید در زمینه تقویت منابع خود تلاش کنند.

عسگری افزود: کار، تولید و فعالیت در استان ایلام به‌شدت رونق گرفته است و در این راه بانک‌ها نیز باید مردم و مسئولان را همراهی کنند.

وی بابیان اینکه یک هزار پرونده تسهیلات اشتغال‌زایی در استان وجود دارد که باید پالایش و تعیین تکلیف شود، اظهار کرد: کمترین انتظار از بانک‌های استان این است که نیمی از این پرونده‌ها نهایتاً تا پایان مهرماه سال جاری پرداخت شود.

وی ادامه داد: بانک‌ها همچنین باید در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن، ازدواج و اشتغال در زمان‌های مختلف با توجه به شرایط، اولویت‌بندی‌های خود را تغییر دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: بانک‌ها باید موانع قانونی و اداری مربوط به اجرای مصوبات کارگروه اشتغال در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی را از سازمان‌های مرکزی خود پیگیری کنند.

عسگری افزود: درصورتی‌که پیگیری‌های مسئولان بانک‌ها نتیجه‌بخش نباشد این آمادگی وجود دارد که از طرف مسئولان ارشد استان ازجمله شخص استاندار رایزنی‌های لازم انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار