امام جمعه ایلام؛

گروه استان‌ها- امروز به برکت ایستادگی و حضور ملت ایران دشمنان جرأت حمله به مرزهای ایران را ندارند

امام جمعه ایلام گفت : امروز به برکت ایستادگی و حضور ملت ایران در عرصه‌های مختلف، دشمنان جرأت حمله به مرزهای ایران را ندارند
کد خبر: ۱۱۸۵۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۲ 27 September 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام الله نور کریمی تبار بیان داشت : دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در جنگ سخت شکست خورد اما در جنگ نرم و ترکیبی به دنبال این است که آن اهدافی را که درجنگ سخت به دست نیاورد را امروز به دست آورد.

وی افزود : خطر نفوذ دشمن در شهادت شهید رجایی، رئیس‌جمهور، شهید باهنر نخست‌وزیر محبوب، شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ نفر از کارگزاران دلسوز نظام، ترور ناجوانمردانه دانشمندان هسته‌ای و ترور ۱۷ هزار نفر در داخل کشور توسط عوامل دشمن و نفوذی ها را ما دیده ایم، که  جمعی از این‌ نفوذی ها متواری و از کشور فرار کردند اما عناصر پنهان و ناشناخته این‌ها در بدنه حکومت ماندند، برخی از نفوذها پنهان است ولی آثار آشکار نفوذ را در بعضی جاها می‌بینیم و باید به این موضوع توجه داشته باشیم.

امام جمعه ایلام ادامه داد : ما موظف به اجرای قوانین اسلام هستیم، چنین نفوذهای آشکاری، تغییر سبک زندگی اسلامی به سبک زندگی غربی قابل‌قبول نیست، همه ما امروز مسئولیت داریم به‌عنوان آمر به معروف و ناهی از منکر، به وظیفه خود عمل کنیم.

وی تاکید کرد : اگر کسی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی اقدام کرده، دستگیر شده، محاکمه و محکوم شده است، نباید در جایگاه حساس به‌کار گمارده شود چرا که وقتی در این جایگاه قرار بگیرد گستاخانه خون دل برای فرزندان شهدا، ایثارگران و رزمندگان ایجاد می کند.

امام جمعه ایلام یاد آور شد : امروز سران صهیونیست مجنون وار بدون تعقل جنایت های وحشتناکی در علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه، مرتکب شده و چهره کریه و متنفری از یهود در دنیا دارد ترسیم می کنند.

وی با اشاره به حمله ؤزیم صهیونیستی به مرز لبنان، ابراز کرد: این حملات، در شرایط فعلی با هیچ منطقی سازگار نیست، آنها تجربه تلخ شکست جنگ ۳۳ روزه حزب‌الله را دارند، حزب‌الله که از حداقل امکانات برخوردار بود توانست با قدرت ایمان، وحدت و با مدیریت درست، مزه تلخ شکست را برای اولین‌بار در تاریخ صهیونیست‌ها به آن‌ها بچشاند.

وی گفت :  رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مظلومیت و کودک کشی رژیم صهیونیستی فرمودند، رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند حکم قطعی و شرعی این است که همه تلاش کنند فلسطین و مسجد الاقصی را به صاحبان اصلی آن بازگردانند و در لبیک گویی به این فرمان مام و رهبرمان و فرماندهی معظم کل قوا، اعلام می‌کنیم رهبرا، هم‌رزمان شهدا در دفاع مقدس با توان و تجربه جهادی، در کنار نسل جوان و نوجوان انقلابی آماده آزادسازی بیت‌المقدس و نجات کودکان مظلوم غزه و لبنان از چنگ اشغالگران، جنایت‌کاران، آمریکایی ها و اسرائیل هستند.

  •  
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار