شهرکهای حاشیه ای میزبان مشاورعالی شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه

مشاورعالی شهردار به همراه مدیران مناطق هشتگانه و معاونین خدمات شهری و عمرانی شهرداری کرمانشاه از مناطق 3، 5، 7 و 2 شهر بازديد بعمل آورده و با ديدار چهره به چهره با شهروندان از نزديک در جريان مشکلات و مطالبات ساکنين محل هاي ياد شده قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۷۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹ 02 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری، مشاورعالی شهردارکرمانشاه در حاشیه اين بازديد که با محوریت بررسی مشکلات شهرکهای حاشیه نشین و تازه به شهر الحاق یافته صورت گرفت، گفت : مردم به عنوان ولي نعمتان واقعي اين نظام و انقلاب بوده و همه مسئولين موظفند از تمامي امکانات در اختيار خود براي تامين رفاه و آسايش آنان استفاده کنند.

مهندس حسین لرستانی افزود: به دلیل آنکه برخی شهرکهایی که طی سالهای اخیر به شهر الحاق شده اند روستا بودند و هیچگونه زیرساخت شهری ندارند و ساختار فیزیکی و فضایی آن نیز روستایی بوده و هیچ اصولی در آنها رعایت نشده، با مشکلات بسیاری مواجه هستند و شهرداری هم برای تغییر و تحول در این شهرکها راه درازی در پیش دارد و به اعتبارات زیادی نیاز دارد.


وی افزود: سعی داریم در بازدیدهای هفتگی یا دوهفته یکبار از نقاط مختلف شهر و به ویژه شهرکهای مستضعف نشین و محروم از جمله محلات حاشيه اي و جديدالالحاق شهر،  شرايط را براي مرتفع ساختن بخشي از مشکلات مبتلابه مناطق مذکور فراهم نمايم .

مشاورعالی شهردار کرمانشاه تصريح کرد: در قالب اين بازديدها تلاش بر اين است تا با شناسائي نارسائي ها و شناخت مشکلات مردم، با بسيج امکانات درحد امکان و با انجام مطالعات کارشناسی، نسبت به برطرف کردن بخشي از نيازهاي اضطراري ساکنين محل اقدام کنیم .


وي ضمن تقدیر و تشکر از تلاش مجموعه  شهرداری و پرسنل و زحمات و تلاش هاى نيروهاى خدماتى و كارگران زحمتکش شهرداری، رسالت اصلي مجموعه مديريت شهري کرمانشاه را ارائه خدمت بي منت به شهروندان عنوان و تأکید کرد: ارائه خدمات مناسب شهری از وظایف ذاتی شهرداری ها است و میزان رضایت عمومی مردم بنیانگر میزان موفقیت مجموعه  مدیریت شهری است .

وی همچنین ابراز امیدواری کرد پیگیری و تلاش دکتر شعبانی شهردار کرمانشاه و مجموعه مدیریت شهری با برنامه ریزی درست و انجام پروژه های ضروری عمرانی در شهر، تحول اساسي در چهره شهر ايجاد شده و بخش اعظمي از مشکلات شهر و شهروندان در حوزه هاي مختلف برطرف خواهد شد.

مهندس لرستانی در باره ادامه برنامه های بازديد از مناطق محروم و حاشيه شهر نيز گفت: امروز با حضور شهرداران مناطق و معاونین عمرانی و خدماتی و تعدادی از کارشناسان شهرداری در مناطقی از شهر حضور يافتيم تا از نزديک مسائل و مشکلات شهروندان عزيز را مشاهده و در رفع آنها اقدامات لازم صورت گیرد.


وي در خصوص بازديد از شهرکهای کهریز، نوکان، کرناچی و دولت آباد گفت : در اين بازديد مشکلاتي که در این شهرکها وجود دارد از نزديک مورد بررسي قرار گرفت و مقرر شد اقداماتي در راستاي بهسازي سکونت گاههاي اين مناطق صورت پذيرد دراين راستا هم توسط شهرداري پروژه هايي تعريف و مشخص خواهد شد.

مشاور عالی شهردار کرمانشاه با اشاره به اینکه دکتر شعبانی از همراهي و همدلي مسئولين ارشد شهرستان کرمانشاه براي اجراي پروژه هاي مهم و زيربنايي استقبال می کند خاطرنشان شد:  توسعه شتابزده شهر در سال هاي اخير ايجاب مي نمايد تا  در مناطق کمتر برخوردار  پروژه هاي بزرگ زيربنايي براي ايجاد توازن در توسعه شهري و توزيع عادلانه امکانات شهري اجرا شود که با توجه به محدوديت منابع مالي شهرداري اميد است نمايندگان محترم و مردم شريف و همچنين فرماندار محترم شهرستان در تعريف و اجراي پروژه هاي ياد شده با مديريت شهري کرمانشاه همچنان مساعدت و همراهي داشته باشند تا بدين طريق بصورت مطلوب و با سرعت بيشتر نسبت به اجرا و اتمام پروژه ها اقدام شود.


وی با اشاره به اینکه با مساعدت و کمک دولت، و مشارکت بیشتر مردم در سرمایه گذاری های بزرگ با مشارکت شهرداری و، تلاش و اراده اعضای شورای شهر و شهرداری و کارکنان و کارگران شهرداری کارهای عمرانی و خدماتی در شهر کرمانشاه  شتاب بیشتری خواهد گرفت، افزود: عمران و آبادانی و زیبایی شهر بدون حمایت همه جانبه شهروندان امکان پذیر نیست.

وی شناسایی نیازهای واقعی شهروندان و اولویت بندی پروژه های عمرانی  را از مهمترین اصولی اجرایی در شهرداری  دانست که در ایجاد امید و نشاط در بین شهروندان  نقش بسزایی دارد.


مشاور عالی شهردار کرمانشاه در جريان اين بازديد، دستورات لازم را در خصوص تسريع روند لايروبى نهرها و جویها، نظافت و آسفالت معابر و عمليات تنظيف پس از بارش ها، صادر کرد.

وی همچنین، تاكيد كرد كه شهرداران مناطق و مديران ذي ربط، بازديد هاى مستمر را در دستور كار خود قرار دهند
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار