امام جمعه کرمانشاه:

خون‌های ما برای انتقام به جوش و خروش در آمده است

 گروه استان‌ها-نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: خون‌های ما برای انتقام به جوش و خروش در آمده است.
کد خبر: ۱۱۸۵۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰ 29 September 2024

 به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری امروز (هشتم مهرماه) در تجمع مردم ولایت‌مدار کرمانشاه در پی جنایات تروریستی اسرائیل غاصب و ترور رهبر مقاومت حزب‌الله که در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امروز در این اجتماع برای محکومیت نظام سلطه و اعلام وفاداری در ادامه راه شهدای جبهه مقاومت، فرماندهان جهاد‌اسلامی به ویژه سید مقاوت شهید سید نصرالله جمع شده‌ایم.
 
وی افزود: این شخصیت بزرگ ده‌ها سال در زمینه مجاهدت مبارزه کرد و به اسطوره تبدیل شد.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: شهید سید حسن نصرالله اسطوره ای بود که نظام سلطه  را تحقیر و پرچم پیروزی اسلام را برافراشته کرد و دشمنان را از لبنان بیرون و مناطق اشغالی را پس گرفت.
 
غفوری در ادامه گفت: شهید نصرالله ده‌ها سال پشتیبان قوی برای مردم مظلوم لبنان بود.
 
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه بیان کرد: دریافت مقام شهادت به دست روسیاه‌ترین موجودات زمین برای شهید مقاومت برازنده  و او را به جایگاهی عظیم رسانده است.
 
غفوری ابراز کرد: دنیای اسلام شخصیتی با‌اقتدار و حزب‌الله لبنان رهبری کم‌نظیر را از دست داد.
 
امام جمعه کرمانشاه تشریح کرد: سیدمقاومت یک دشمن نبود یک راه و مکتب بود، خون شهید بر زمین نخواهد ماند حزب‌الله تبدیل به خورشید درخشان و ارتش قوی و مردمی شد.
 
وی افزود: تجهیزات حزب‌الله و برنامه‌ریزی ها تبدیل به یک سازمان بین‌المللی پیچیده شده که آمریکا نمی‌تواند با حزب‌الله هم آوردی کند.
 
این مقام مسئول ابراز کرد: شهید نصرالله برای همه مسلمانان آزاده زنده شد، شاید در ظاهر به دست دشمن به شهادت رسید اما میلیون‌ها سید نصرالله برافراشته شده است.
 
نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: این اقدام برای پیروزی قدس و شکست دشمن غالب است که خون دنیای اسلام را برای خون‌خواهی به جوش و خروش در آورده به گونه‌ای که دشمنان اثرات آن را خواهند دید.
 
غفوری ابراز کرد: آن‌ها گمان کردند شهید سیدحسن نصرالله را حذف کردند اما همین شهادت زمینه‌ساز قتل نظام سلطه و رژیم صهیونیستی است.
 
این مقام مسئول تصریح کرد: شهادت سید نصرالله خللی در جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند بلکه پرچم او را یک سردار دیگر برمی‌دارد و راه او را ادامه می‌دهد.
 
امام جمعه کرمانشاه گفت: ما یک مکتب در مسیر اسلام ،توحید و  یک ملت بیدار شده هستیم که دین شهادت را ایجاد کرده که منجر به شکست خواهد شد.
 
نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران از ابتدا با رژیم صهیونیستی به دو دلیل برخورد ‌کرد؛ یک دلیل این است که جهان اسلام را آشغال کرده و در طی عمر ۷۵ساله خود خون‌‌های بسیاری ریخته است، دلیل دیگر خوی جنایت‌کاری رژیم صهیونیستی که غربی آن را همچون خنجری در دنیای اسلام فرو کرده‌اند تا سلطه‌گری ایجاد کنند.
 
غفوری گفت: آمریکا و هم‌دستانش بدانند امت‌اسلامی تا نابودی این غده سرطانی برای یک لحظه دست از تلاش برنمی‌دارد.
 
این مقام مسئول تصریح کرد: دشمن جدا از جنایت کاری و بمباران در عرصه رسانه هم مشغول توطئه بر علیه اسلام و مردم ایران است و با نظریه‌پردازی های گوناگون سعی  در ایجاد اختلاف در امت اسلامی را دارد.
 
امام جمعه کرمانشاه در پایان گفت: ما به نقطه‌ای رسیدیم که خون‌هایمان به جوش آمده است، برای این خون‌خواهی تا انتقام اصلی خاموش نخواهیم شد و این راه را تا ظهور ولی‌عصر (عج) ادامه می‌دهیم.
 
انتهای پیام/ن
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار