16 هزار متر فضای ورزشی جدید در آمل ایجاد میشود

شهردار آمل گفت: بیش از 16 هزار مترمربع فضای عمومی، پارک‌ها و اماکن ورزشی با ایجاد 14 پروژه عمومی و ورزشی جدید به شهر آمل افزوده می‌شود.
کد خبر: ۷۹۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵ 19 August 2015
به گزارش تابناک مازندران نقل شده از خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، احمد امیرسلیمانی شب گذشته در آیین کلنگ‌زنی 14 پروژه عمومی و ورزشی این شهر اظهار کرد: ایجاد 14 پروژه عمومی و ورزشی جدید در این شهرستان می‌تواند فضای مناسب و مطلوبی را برای تفریح و ورزش همشهریان ایجاد کند.
وی افزود: یکی از اهداف‌مان ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی مناسب در محلات مختلف برای بهره‌مندی همه اقشار مردم است.
امیرسلیمانی با اشاره به اینکه بهره‌برداری از اماکن تفریحی و ورزشی در محلات می‌تواند نشاط، شادی، تحرک بیشتر و شادابی شهروندان را به‌ همراه داشته باشد، بیان کرد: این فضاها در مناطقی همانند بلوار پاسداران، دریای 45، کوچه راهنمایی و رانندگی، رضوان 60، لاله 34، خیابان نور، منطقه اتصالی بلوار امین طبرسی و چاکسر، بلوار آزادگان، شهرک بسیجیان، کوچه بنفشه و لاله 36 به بهره‌برداری می‌رسد.
این مسئول با اعلام اینکه شهرداری آمل با ورود به هر پروژه‌ای توانست با قدرت، صلابت و سرعت نتایج مطلوبی را به ثمر برساند، ادامه داد: با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر آمل امیدواریم این پروژه‌های ورزشی و عمومی تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسند.
شهردار آمل با تأکید بر اینکه پروژه‌های شهری در جهت طرح و برنامه توسعه شهری اجرایی می‌شود، تصریح کرد: با افتتاح 14 پروژه عمومی و ورزشی آمل بیش از 16 هزار و 500 مترمربع به فضای عمومی، پارک‌ها و اماکن ورزشی شهر آمل افزوده می‌شود.
این مسئول با اعلام اینکه این پروژه‌ها در قالب پارک محله، زمین ورزشی چمن، فوتبال، بسکتبال و والیبال طراحی شده‌اند، تأکید کرد: مسئولان و اصحاب رسانه از عملیات اجرایی ضلع شمالی بلوار ولایت هم بازدید کردند.
امیرسلیمانی با اعلام اینکه آیین تجلیل از خبرنگاران چهارشنبه 28 مرداد امسال در پارک سرای مهر برگزار می‌شود، افزود: انتظار داریم تا خبرنگاران در راستای بیان حقایق گام بردارند و با درج مطالب صحیح در جهت اعتمادسازی حرکت کنند.
وی در پایان گفت: معتقدم عملیاتی شدن هر پروژه شهری گامی در جهت دلگرمی برای مسئولان نظام و مردم و همچنین حرکتی مأیوس‌کننده برای دشمنان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار