ارائه چندین طرح و پروژه ورزشی، تفریحی در جزیره کیش

مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم از ارائه چندین طرح و پروژه ورزشی، تفریحی براي گسترش زیرساخت‌های ورزشی در جزیره کیش خبرداد.
کد خبر: ۷۴۷۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ 22 May 2019
محمود افشار دوست در خصوص گسترش زیرساختهای ورزشی جزیره کیش گفت: چند طرح و پروژه ورزشی و تفریحی را با کمک کارشناسان آماده کرده ایم و به سازمان منطقه آزاد کیش ارائه شده و  در صورت موافقت سازمان این طرح ها اجرایی و کیش به مرکز و پایگاه ورزشی تبدیل و باعث رونق توریسم ورزشی خواهد شد.
وي گفت: از جمله طرح های ارائه شده می توان  به ایجاد مرکز قرنطینه اسب و سوارکاری اشاره کرد که با راه اندازی این مرکز کمک شایانی به سوارکاری کشور و جزیره کیش خواهد شد.
افشار دوست گفت: توسعه ورزش های ساحلی در کنار ورزش های دریایی از جمله احداث سنگ نوردی ساحلی که به نوبه خود می تواند باعث ورود گردشگران از جمله سنگ نوردان کشور و منطقه به جزیره کیش است.
مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم افزود: پروژه هشت هکتاری سالنهای چندمنظوره و تخصصی بانوان و آقایان که با احداث سالن های تخصصی می توانیم میزبان مسابقات ملی و بین المللی در سطح کاملا حرفه ای باشیم.
افشار دوست گفت: احداث هتل المپیک و پنج زمین فوتبال و اماکن مرتبط ورزشی و تفریحی با توجه به پتانسیل های بالای جزیره می تواند باعث رونق توریسم ورزشی در جزیره کیش باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار