آغاز به کار پایگاه ورزش روزانه درمنطقه سفین قدیم کیش

چهارمین پایگاه ورزش روزانه هیئت ورزش های همگانی کیش در منطقه سفین قدیم جزیره آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۱۸۴۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹ 10 September 2024
به گزارش«تابناک جزیره» به نقل از سازمان منطقه آزاد کیش، با حضور سرپرست معاونت ورزش شرکت عمران، آب وخدمات کیش، رئیس هیئت ورزش های همگانی منطقه آزاد کیش و جمعی از ورزشکاران و شهروندان، چهارمین پایگاه ورزش روزانه درمنطقه سفین قدیم افتتاح شد.
 
دراین مراسم محمد قریشی سرپرست معاونت ورزش شرکت عمران، آب وخدمات کیش با اشاره به اقدام ارزشمند هیئت ورزش های همگانی کیش در ایجاد و راه اندازی پایگاه های ورزش عمومی که در کنار افزایش سلامت اجتماعی و نشاط شهروندان، جلوه زیبایی از حضور اقشار و رده های مختلف سنی در کنار یکدیگر ارائه می دهد گفت: با توجه به انرژی و انگیزه ای که در خانواده ورزش همگانی کیش به وجود آمده در جهت توسعه ورزش همگانی، معاونت ورزش از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد کرد.
 
عباس کاوسی رئیس هیئت ورزش های همگانی منطقه آزاد کیش نیز دراین مراسم از برنامه ریزیهای انجام شده برای توسعه پایگاههای ورزش همگانی در مناطق دیگر جزیره کیش با هدف افزایش فراگیری ورزش و ارتقاء سلامتی ونشاط شهروندان به ویژه خانواده ها خبرداد.
 
گفتنی است علاقمندان به شرکت در برنامه ورزش روزانه پایگاه سفین قدیم می توانند روز های زوج از ساعت 19 تا 20 به زمین چمن مصنوعی واقع در خیابان آفتاب مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار