تا دقایق دیگر توسط روحانی افتتاح خواهد شد

تا دقایقی دیگر 27 طرح توسط رئیس جمهور در آذربایجان‌غربی به بهره برداری خواهد رسید و زمینه اشتغال چهار هزار نفربه صورت مستقیم ایجاد خواهد شد.
کد خبر: ۷۴۷۱۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶ 21 May 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی رئیس جمهور به همراه برخی از وزرای دولت تا دقایقی دیگر با حضور در آذربایجان‌غربی از 27 طرح عمرانی با اعتبار 4 هزار و 465 میلیارد تومان در بخش‌های آب و خاک، کشاورزی، ورزشی و مخابراتی به صورت ویدئو کنفرانس در شهرستان ماکو بهره برداری می کند.

در این سفر سد کرم آباد پلدشت بزرگترین طرح اقتصاد مقاومتی شمالغرب کشور با هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار با حضور مستقیم رئیس جمهور و برخی از وزرای دولت افتتاح و آبگیری خواهد شد.

رئیس جمهور بعد از افتتاح سد کرم آباد به فرودگاه منطقه آزاد ماکو خواهند رفت و در ویدئو کنفرانسی چندین طرح کشاورزی با 439 میلیارد تومان اعتبار، چند طرح مخابراتی با 185 میلیارد تومان و 6 طرح ورزشی از جمله افتتاح ورزشگاه 5 هزار نفری سلماس با مجموع 57 میلیارد تومان اعتبار دستور بهره برداری خواهد داد.

روحانی بعد از افتتاح و بهره برداری از طرح‌های عمرانی و خدماتی در جلسه شورای اداری استان که پشت درهای بسته در ماکو برگزار خواهد شد حضور خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار