فرمانده انتظامی شهرستان مهران خبر داد:

توقیف ۲۲۰۰ قوطی انواع نوشیدنی قاچاق در مهران

فرمانده انتظامی شهرستان مهران از توقیف دو هزار و ۲۳۶ عدد قوطی انواع نوشیدنی غیرمجاز و فاقد مدارک گمرکی خبر داد.
کد خبر: ۶۲۹۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷ 12 July 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ  امیرعباس شهبازی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان مهران در راستای اجرای طرح مبارزه با توزیع کالاهای خارجی قاچاق در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی باخودروب نیسان در زمینه توزیع نوشیدنی و مواد خوراکی غیر مجاز فعالیت می کند، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران پس از شناسایی دقیق خودرو با هماهنگی مقام قضائی و اخذ مجوز ، پس از اطمینان از اینکه مقادیر زیادی کالای قاچاق در داخل خودرو بارگیری شده ، بلافاصله در عملیات پلیسی و غافلگیر کننده خودرو مورد نظر توقیف و در بازرسی از آن موفق به کشف دو هزار و ۲۳۶ قوطی انواع نوشیدنی و ازجمله نوشیدنی غیر مجاز شدند.

سرهنگ  شهبازی با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده بالغ بر ۶۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این رابطه خودروی نیسان باری توقیف و یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران در پایان گفت: موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و از شهروندان در خواست می شود تا اخبار و اطلاعات خود را در این رابطه به مرکز فوریتهای پلیسی اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار