بازبینی حق سختی کار اعضای غیرهیات علمی دانشگاه مازندران

کارگروه فوق، بیش از 25 جلسه کارشناسی با حضور هیات رییسه دانشکده ها و کارشناسان برای تعیین و درجه بندی عوامل 22 گانه سختی کار مندرج در آیین نامه که منطبق بر شرایط کار، گروه های مختلف آموزشی و کارشناسی باشد،
کد خبر: ۵۸۰۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ 18 March 2018

به گزارش تابناک مازندران، جلسه مشترک هیات رییسه دانشگاه و کمیته اجرایی دانشگاه مازندران برگزار شد.

براساس این گزارش، دکتر جواد هادی تبار مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه مازندران با اعلام این خبر گفت:

آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی و اعضای غیر هیات علمی از اسفند 1390 مصوب و اجرایی شده است. اما فوق العاده سختی شرایط محیط کار موضوع ماده 31 آیین نامه برای اعضای هیات علمی تاکنون اجرا نشده بود و برای کارکنان از سال 1393 اجرایی شد.


مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه ادامه داد: از دو ماه گذشته با دستور ریاست دانشگاه، کارگروه تعیین فوق العاده سختی شرایط محیط کار مطابق با ماده 4 دستورالعمل بند 2 ماده 31، برای تعیین درجه سختی کار اعضای هیات علمی و بازنگری و اصلاح سختی شرایط کار اعضای غیر هیات علمی آغاز به کار کرد.


دکتر هادی تبار افزود: کارگروه فوق، بیش از 25 جلسه کارشناسی با حضور هیات رییسه دانشکده ها و کارشناسان برای تعیین و درجه بندی عوامل 22 گانه سختی کار مندرج در آیین نامه که منطبق بر شرایط کار، گروه های مختلف آموزشی و کارشناسی باشد، برگزار کرد و نهایتا گزارش کارگروه در قالب بسته پیشنهادی تعیین سختی کار اعضای هیات علمی و کارکنان ارایه شد که در جلسه مشترک هیات رییسه و هیات اجرایی منابع انسانی دانشگاه مورد تصویب قرار گرفت و از تاریخ 1 /12 /96 قابلیت اجرا دارد.


وی خاطر نشان کرد: همکاران ما در کارگزینی دانشگاه حداکثر تلاش خود را انجام می دهند که تا پایان سال احکام صادر شود.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار