رئیس سازمان برنامه و بودجه استان سمنان;

سمنان به‌دنبال مجوز جابجایی بین‌دستگاهی کارمندان

به گزارش تابناک سمنان، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان سمنان گفت: تلاش ما بر این است که این اجازه را اخذ کنیم که بتوانیم در برخی دستگاه‌ها متناسب با توان و تخصص نیرو‌ها جابجایی‌هایی انجام دهیم.
کد خبر: ۵۴۳۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹ 25 December 2017

به گزارش تابناک سمنان، سعید طاهری رئیس سازمان برنامه و بودجه استان سمنان از برنامه‌ریزی این استان برای تدوین سند نیروی انسانی استان خبر داد و گفت: تلاش ما بر این است که این اجازه را اخذ کنیم که بتوانیم در برخی دستگاه ها متناسب با توان و تخصص نیروها جابجایی هایی انجام دهیم.

 

وی تصریح کرد: استان سمنان اولین استانی است که به این حوزه ورود پیدا و سند نیروی انسانی تدوین می‌کند.


رئیس سازمان برنامه و بودجه استان سمنان با بیان اینکه در فاز دوم این طرح قرار است به حوزه نیروی انسانی دستگاه‌ها و ادارات استانی ورود کنیم افزود: یک سامانه جامع آمار و اطلاعات نیز در استان ایجاد شده است.


سعید طاهری با اشاره به معضل نیروی انسانی در برخی دستگاه‌ها اظهار کرد: متاسفانه در برخی از دستگاه‌ها با تعدد نیرو و در برخی دستگاه‌ها با کمبود نیروی انسانی روبرو هستیم و این مشکلی است که در خیلی جاها وجود دارد.


به گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه استان در صورت عملی شدن این طرح علاوه بر امکان جابجایی نیروی انسانی داخلی ادارات از استان یا شهرستانی به استان و شهرستان دیگر، امکان جابجایی نیروها از یک دستگاه به دستگاه دیگر هم ممکن خواهد شد.


طاهری با بیان اینکه بخش مهمی از اعتبارات هزینه حقوق نیروی انسانی می‌شود افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که بیشترین استفاده و بهره‌وری از نیروی انسانی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار