رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران اعلام کرد:

مسدود شدن جاده های هراز و کندوان

محور هراز به‌ دلیل عملیات راه‌سازی در محدوده پیچ ابتهاج از امروز ۱۳ آبان تا یک ماه روز‌های شنبه از ساعت ۱۲ تا ۱۸، یک‌ شنبه، دوشنبه و شنبه از ساعت ۷ تا ۱۸ و روز‌های چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۲ بسته خواهد داشت. محورکندوان ، روز‌های شنبه، یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۵ بامداد روز بعد تا ۳۰ آذر ماه امسال بسته خواهد بود.
کد خبر: ۵۱۹۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ 04 November 2017
به گزارش تابناک مازندران، جاده های هراز بسته شد و جاده کندوان نیز از امشب بسته خواهد شود.
 
به گزارش خبرنگار ما ، سرهنگ علی‌رضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه تونل امامزاده هاشم محور هراز کماکان مسدود است، گفت: رفت و آمد خودرو‌ها از جاده قدیم امکان‌پذیر است.
 
وی افزود: محور هراز به‌ دلیل عملیات راه‌سازی در محدوده پیچ ابتهاج از امروز ۱۳ آبان تا یک ماه روز‌های شنبه از ساعت ۱۲ تا ۱۸، یک‌ شنبه، دوشنبه و شنبه از ساعت ۷ تا ۱۸ و روز‌های چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۲ بسته خواهد داشت.
 
سرهنگ قدمی درباره انسداد شبانه محور کندوان ، گفت: این محور همانند هفته‌ های گذشته روز‌های شنبه، یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۵ بامداد روز بعد تا ۳۰ آذر ماه امسال بسته خواهد بود.
 
رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد و شد خودرو‌ها اکنون در همه محور‌های استان عادی و روان و از لحاظ جوی آسمان استان ابری است.
 
وی افزود: تلفن مرکز کنترل راه‌ های مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌ های استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار