مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان:

نمایشگاه نوشت افزار ایرانی و اسلامی در سمنان برگزار می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان از برگزاری نمایشگاه نوشت افزار ایرانی و اسلامی در راستای حمایت از تولید داخلی و الگوهای پذیرفته جامعه اسلامی در سمنان خبرداد.
کد خبر: ۴۸۵۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 28 August 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری استان سمنان، مهدی جمال با بیان اینکه نمایشگاه نوشت‌افزارهای ایرانی و اسلامی کانون پرورش فکری سمنان، دهه‌دوم شهریورماه در فرهنگ‌سرای کومش این شهرستان برگزار می‌شود، تاکید کرد: این نمایشگاه با هدف تقویت تولید داخلی و عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی دایر می شود.

وی افزود: نمایشگاه نوشت افزار ایرانی و اسلامی، ۱۰ تا ۲۵ شهریورماه در دو نوبت صبح و عصر در فرهنگ‌سرای کومش سمنان میزبان علاقه‌مندان به خرید محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان گفت: در این نمایشگاه، حدود ۵۰ بازی‌ و سرگرمی و بیش از۲۰۰ نوع نوشت‌افزار که همگی به منظور تأمین نیاز خانواده‌ها و در دسترس قرار دادن محصولات متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی طراحی و تولید شده‌اند که با ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف عرضه می‌شود.

جمال در پایان، نوشت‌افزارهای ایرانی و اسلامی را وسیله‌ای برای انتقال فرهنگ به کودکان و نوجوانان برشمرد و اظهار داشت: تولیدات داخلی در بخش نوشت‌افزار برای کاهش وابستگی به نوشت‌افزار خارجی باید با کیفیت بالا تولید شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار