همایش بزرگ پرسش مهر "ایست! آب نیست"

کد خبر: ۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۵ 21 January 2015
مدیر سازمان دانش آموزی استان مازندران گفت: با تولید آثار شایسته برای پرسش مهر، بهینه سازی مصرف آب به یک جریان اثربخش فرهنگی و اجتماعی تبدیل می شود.

به گزارش تابناک -  مازندران، حجت الاسلام شکرالله شریعت نژاد درحاشیه نشست ستاد اجرایی پرسش مهر 15 استان مازندران اظهار داشت: دغدغه بحران کم آبی و فرهنگ سازی بهره برداری مطلوب از  منابع آبی موجب شد تا رییس جمهور در قالب فراخوان ملی پرسش مهر  به طرح پرسشی اساسی برای دانش آموزان و فرهنگیان بپردازد.

وی افزود: پرسش مهر 15 فرصت مغتنمی برای دستگاه های مرتبط با منابع آبی و محیط زیست است تا در جهت پیشبرد چشم اندار های سازمانی خود در بهینه سازی سرانه مصرف آب و نگهداشت ذخایر آبی کشور بهره برداری نمایند.

دبیر پرسش مهر15 استان مازندران تصریح کرد: روز نهم بهمن ماه همایش بزرگ استانی پرسش مهر تحت عنوان "ایست! آب نیست" با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری با محوریت آب و مشارکت دستگاههای اجرایی مرتبط در سالن احمر ساری برگزار می شود.

وی افزود: تبيين وضعيت کم آبي و تحليل سوال رئيس جمهور کشور نیز از جمله برنامه هاي اين همايش است که توسط دانش آموزان و فرهنگيان طراحي و اجرا مي شود.

شریعت نژاد خاطرنشان کرد:قریب به اتفاق مدارس شهرستانها و مناطق در سراسر استان در زمینه پرسش رییس جمهوری پیگیری دارند و برای حضور فعالانه دانش اموزان و فرهنگیان تلاش می نمایند.

وی افزود: نیمه اول بهمن ماه آخرین فرصت برای ارسال آثار فرهنگیان و دانش آموزان به دبیرخانه پرسش مهر در استان است.

مدیر سازمان دانش آموزی استان مازندران اظهار داشت: واقعیت این است که کشور با کمبود جدي آب روبرو می باشد و در اين زمينه دانش آموزان مي توانند خانواده ها را آگاه کنند تا فرهنگ سازي با آنها شروع شود.

دبیر پرسش مهر15 استان مازندران در پایان گفت:فرهنگيان ، دانشجو معلمان و دانش آموزان باید تلاش کنند با مشارکت موثر و تولید آثار شایسته برای پرسش مهر، بهینه سازی مصرف آب را به یک جریان اثربخش فرهنگی و اجتماعی تبدیل نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار