امضای ۲۳۰نماینده برای بررسی طرح حق التدریسی ها در صحن علنی/ واردات برنج ۳ ماه پیش و ۳ ماه بعد از برداشت محصول ممنوع است

کد خبر: ۴۶۳۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲ 19 July 2017
تابناک / جبار کوچکی نژاد در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 28 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: با توجه به تعطیلات دو هفته ای مجلس نباید موضوع کاسپین مغفول بماند چرا که مردم نگران سپرده های خود هستند و باید هر چه سریعتر این موضوع تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در اخطار اصل 43 قانون اساسی در تذکر به رئیس جمهور افزود: بند 9 قانون اساسی بر افزایش تولیدات کشاورزی، دامی و صنعتی که نیازهای عمومی کشور را تامین کند و کشور را به مرحله خودکفایی برساند تاکید شده است.

کوچکی نژاد با بیان اینکه 3 ماه قبل از برداشت برنج و 3 ماه پس از پایان برداشت برنج براساس قانون واردات برنج های خارجی ممنوع است ادامه داد: اخباری به گوش می رسد که برخلاف این اصل قانون اساسی رفتار شده است و شنیده شده که ستاد تدابیر و ستادهای فراقانونی دست به واردات برنج زدند تاکید مجلس این بوده که خلاف قانون اساسی عمل نشود.

وی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: با توجه به اینکه در قانون تصویب شده که نیروهای پیش دبستانی و خرید خدمات را به صورت حق التدریس در داخل مدارس جذب کنند اما متاسفانه در برخی استان ها همانند مازندران و گیلان به قانون عمل نشده و علیرغم تاکیداتی که نمایندگان در این دو استان داشتند همچنان به بی قانونی خود عمل می کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز بیش از 230 نماینده امضا کردند که طرح استخدام حق التدریسی ها در مجلس ارائه شود و از نمایندگانی که تلاش می کنند مشکل معلمان حق التدریسی رفع شود تشکر می کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار