دبیرستان نامناسب خاش

رئیس دبیرستان دانشگاه خاش سیستان و بلوچستان گفت: 2مرکز دخترانه و پسرانه این شهرستان پس از گذشت 9 سال از راه اندازی و فعالیت مستمر از داشتن فضای آموزشی مستقل محروم هستند.
کد خبر: ۴۵۳۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۳ 05 July 2017
نعمت الله رحیمی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: هم اینک به صورت ماهانه 12 تا 20 میلیون ریال برای اجاره 2 مکان پسرانه و دخترانه دبیرستان دانشگاه در خاش هزینه پرداخت می شود.
وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی 95 - 96 افزون بر 230 دانش آموز دختر و پسر زیر پوشش دبیرستان‌های دانشگاه خاش بوده اند افزود: در صورت استقلال دانشکده صنعت و معدن و دبیرستانهای دانشگاه در این شهرستان و اختصاص اعتبارات ویژه به این مراکز خدمات خوبی در مباحث آموزشی به دانش آموزان ارائه می شود.
وی ادامه داد: برای حمایت دانش آموزان دوردست روستایی و محروم نیازمند خوابگاه هستیم.
وی بیان کرد: برای استفاده از دبیران مجرب و امکانات و تجهیزات برای ارائه آموزشهای نوین به همکاری و مشارکت مسئولان، خیران و دلسوزان جامعه نیازمند هستیم.
رئیس دبیرستان دانشگاه خاش گفت: فضای آموزشی دبیرستان دانشگاه پسرانه این شهرستان بعد از گذشت چند سال حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
رحیمی ادامه داد: ضرورت دارد از سوی دولت ردیف بودجه ای برای تکمیل آن اختصاص یابد و یا خیران برای رفع نیازهای آموزشی این منطقه پای کار بیایند.
وی افزود: امسال با شرایطی متفاوت فعالیت های خود را شروع می کنیم و تصمیم بر این است که به جای مهرماه فعالیت های آموزشی از شهریور ماه شروع و در مهلت باقی مانده برای تقویت کلاس ها و جبران کمبودها برنامه ریزی کنیم.
وی تقویت ورودی ها به دبیرستان دانشگاه و شناسایی دانش آموزان نیازمند و کمک به پرورش استعدادها را از دغدغه های مهم مسئولان دراین مرکز آموزشی عنوان کرد.
به گزارش ایرنا خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار