همه ما مکلف به حفاظت، تقویت و حراست از نماز جمعه هستیم

استاندار لرستان گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نماز جمعه است و همه ما مکلف به حفاظت، تقویت و حراست از آن هستیم.
کد خبر: ۴۴۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰ 16 June 2017
هوشنگ بازوند استاندار لرستان شامگاه امشب در آئین افتتاح دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع) اظهار کرد: نماز جمعه پایگاه وحدت بوده و با عنایت به اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نماز جمعه است همه ما مکلف به حفاظت، تقویت و حراست از آن هستیم.

وی با بیان اینکه استان لرستان یکی از سه استان پایلوت اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: وحدت بسیار خوبی در استان حاکم است و توانستیم در سایه وحدت کارهایی را در جهت رفع نیاز مردم خصوصا در حوزه اقتصادی انجام دهیم.

استاندار لرستان خاطر نشان کرد: دو ماه ابتدایی سال را درگیر امر انتخابات بودیم که مردم خوشبختانه با اقتدار پای صندوق‌های رای حاضر شده و تجدید بیعت دوباره‌ای با مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران داشتند.

بازوند با اشاره به شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، افزود: به دنبال برطرف کردن چالش­‌ها در حوزه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بوده و با عنایت به رهنمودهای مقام معظم رهبری درصدد تحقق هر چه بیشتر اهداف در استان هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار