۵۲۶ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در لرستان اجرا می‌شود

لرستان- «تابناک»- فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از اجرای ۵۲۶ ویژه برنامه طی هفته دفاع مقدس در لرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۵۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴ 19 September 2024

به گزارش تابناک لرستان، سردار نعمت اله باقری در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان اظهار کرد:: ۵۲۶ ویژه برنامه در هفته دفاع مقدس در لرستان برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۱۷ برنامه را در سطح پایگاه‌های مقاومت و شهر‌ها و بخش‌های مختلف استان برگزار خواهیم کرد افزود: برگزاری رژه نیرو‌های مسلح با محوریت لشکر ۸۴ در روز ۳۱ شهریورماه، نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان و ائمه جمعه، افتتاح پروژه‌های عمرانی، اعزام نیرو‌های امدادی و بهداشتی به مناطق محروم، افتتاح ایستگاه پمپاژ «کلین» کوهدشت را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان است. 

سردار باقری با بیان اینکه دیدار اقشار مختلف به صورت تصویری با رهبر معظم انقلاب از برنامه‌های هفته دفاع مقدس است تصریح کرد: نشست صمیمی فرماندهان، غبار روبی مزار شهدا، همایش راهپیمایی خانوادگی، رونمایی از ۱۵ جلد کتاب با محوریت دفاع مقدس و آغاز کنگره ملی شهدای لرستان از دیگر برنامه‌ها این هفته است.
وی از بازسازی عملیات نصر چهار در شهر الشتر خبر داد و گفت: این عملیات به مدت چهار شب با حضور رزمندگان همان عملیات بازسازی خواهد شد. 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان عنوان کرد: رزمایش کمک‌های مومنانه و اهدای ۴۵ هزار بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند، برگزاری یادواره‌های شهدا در محلات و سرکشی از خانواده‌های شهدای پاسدار، بسیجی و جانبازان بالای ۷۰ درصد را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در لرستان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار