مدیر عامل بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی:

چهارشنبه 2 میلیون سهم در بورس آذربایجان‌غربی معامله شد

مدیر عامل بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: ‌چهارشنبه تعداد دو میلیون و 442 هزار 573 سهم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در بورس استان معامله گردید.
کد خبر: ۴۳۴۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ 02 June 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:

وحید جوادی  اظهار داشت: چهار‌شنبه دو میلیون و 442 هزار و 573 سهم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش شش میلیارد و 85 میلیون و 345 هزار و 369 ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی معامله شد.

وی با بیان اینکه در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی 12 کارگزار از 14 ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم بیش از 60 شرکت بورسی و فرابورسی را معامله کرده‌اند، ادامه داد: نمایندگی شرکت کارگزاری فارابی بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با 37 درصد به خود اختصاص داد.

مدیرعامل بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه 59.5 درصد معاملات مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش است، گفت: در روز گذشته سهام شرکت سرمایه‌گذاری پالایش نفت لاوان با 18 درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس آذربایجان‌غربی قرار داشته است.

جوادی خاطرنشان کرد: در معاملات دیروز سهام و حق تقدم 195 شرکت بورسی و فرابورسی با افزایش قیمت و 209 شرکت با کاهش قیمت مواجه شدند و قیمت 26 شرکت بدون تغییر باقی ماند.

وی با بیان اینکه دیروز پنج کد معاملاتی جدید صادر شده است، یادآوری کرد: در ضمن شاخص کل بازار بورس با یک واحد افزایش نسبت به سه شنبه، به رقم 80 هزار و 513 واحد و هم‌چنین شاخص کل بازار فرابورس نیز یک واحد افزایش نسبت به سه‌شنبه به رقم 916 واحد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار