پرداخت1500میلیارد تومان به شهرداری های استان

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ایلام گفت: میزان کمک های دولت یازدهم به شهرداری های این استان در سال 95 نسبت به سال 92 بیش از چهار برابر رشد داشته است.
کد خبر: ۴۲۰۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶ 08 May 2017
به  گزارش تابناک ایلام  ؛ عباداله باقری اظهار کرد: دولت یازدهم سال گذشته یک هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار ار منابع مختلف به شهرداری های این استان کمک کرد که این میزان کمک در سال 92 تنها 370 میلیارد ریال بود.
 
وی افزود: همچنین دولت یازدهم سال گذشته برای نخستین بار 400 میلیارد ریال اوراق اسناد خزانه اسلامی برای پرداخت بدهی دستگاه های اجرایی به شهرداری های استان ایلام اختصاص داد.
 
باقری تاکید کرد: پارسال همچنین 22 هزار تن قیر رایگان از طرف وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی به منظور آسفالت معابر شهری در اختیار 25 شهرداری این استان قرار گرفته است.
 
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ایلام با بیان اینکه با همت و کمک دولت ساختار 25 شهرداری این استان اصلاح شده است، گفت: ساختار سازمانی شهرداری های استان تا پیش از این سنتی و قدیمی بود اما اکنون ساختار آنها بر اساس نیاز روز و وظایف شهرداری ها اصلاح شده است.
 
باقری اضافه کرد: علاوه بر اصلاح ساختار سازمانی شهرداری ها از مهمترین اقدامات دولت یازدهم به منظور تقویت شهرداری ها تهیه و تدوین چهار لایحه شامل اداری استخدامی شهرداری ها، درآمد پایدار شهرداری ها، مدیریت شهری و اصلاح قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاها است که برای تصویب نهایی به مجلس ارسال شده است.
 
 بر اساس نتایج سرشماری سال گذشته 395 هزار و 263 نفر معادل 68 درصد جمعیت استان 580 هزار و 158 نفری ایلام در مناطق شهری زندگی می کنند./م
ایرنا
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
پس چرا شهرداریها روز به روز پسرفت کردند و الان حقوق کارگرانشون رو هم نمی دهند؟ خیابان ها و میادین خراب شدند و هیچ کار مثبت تاثیرگذاری در شهرهای استان انجام نشده است؟
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار