منصوریان و تشریح سیاست نقل و انتقالاتی استقلال

کد خبر: ۴۱۸۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۹ 05 May 2017

به گزارش "ورزش سه"، این سوال در نشست مطبوعاتی نیز از علیرضا منصوریان پرسیده شد که او اعلام کرد ممکن است استقلال برخلاف سال گذشته در فصل نقل و انتقالات متفاوت ظاهر شود و خرید چندانی نکند چراکه شرایط تیم از نظر بازیکن خوب است. منصوریان اینطور توضیح داد که: خرید بازیکن به تعداد زیاد موفقیت را گارانتی نمی کند و این حفظ شاکله تیم و ستاره هاست که می تواند برای یک تیم موفقیت آفرین باشد.


سوالات خبرنگاران از منصوریان درباره بازیکنانی مثل فرشید باقری، سرور چپاروف و کاوه رضایی بود. منصوریان درباره چپاروف گفت: او از فردا بازیکن تیم ماست و می تواند در تمرینات ما حضور داشته باشد.( این همان حرفی است که افتخاری نیز در گفت و گو با خبرنگاران به زبان آورد) . 


منصوریان درباره فرشید باقری و ادامه حضور او در استقلال حرف خاصی نزد اما به تمجید از وی و گل تماشایی اش پرداخت و وقتی خبرنگاران به او گفتند که باقری باعصبانیت اولین نفری بوده که نیمکت را ترک کرده گفت: باقری همیشه اولین نفری است که از رختکن خارج می شود. با این حال خبرنگاران پی حرف را نگرفتند تا تکلیف باقری مشخص نباشد. اگرچه پندار توفیقی مسئول نقل و انتقالات استقلال اعلام کرد باقری یکسال دیگر با آبی ها قرارداد دارد و نمی تواند خودسر از این تیم جدا شود. 


سوال دیگر از منصوریان درباره آینده کاوه رضایی بود که ستاره این فصل آبی پوشان است و منصوریان موکدا در پی حفظ اوست. او درباره کاوه گفت: هواداران کمک کنند تا بتوانیم قراردادهای بازیکنانی مثل کاوه رضایی و امید ابراهیمی را تمدید کنیم. 


منصوریان همچنین اعلام کرد تیمش دو بازیکن احتمالی در فهرست خروجی دارد و با بازگشت روزبه چشمی و سرور چپاروف در فصل نقل و انتقالات قرار نیست خرید چندانی داشته باشند. البته پیرامون استقلال نام هایی مثل رامین رضاییان و مرتضی تبریزی به گوش می رسند که مدیرعامل باشگاه نیز اعلام کرد با این بازیکنان در صورت تمایل منصوریان مذاکره می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار