احمدی مقدم:

پیروی از ولایت مستقیم ترین راه برای شناخت حق از باطل است

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی با تاکید بر اینکه از تهدید گزینه های نظامی روی میز ترسی نداریم، گفت: پیروی از ولایت مستقیم ترین راه برای شناخت حق از باطل است.
کد خبر: ۴۱۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷ 30 May 2015
پیروی از ولایت مستقیم ترین راه برای شناخت حق از باطل است.
به گزارش تابناک سمنان نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سردار اسماعیل احمدی مقدم در آئین هفتمین روز درگذشت حاج محمد شاطری پدر شهید شاخص کشور سردار حسن شاطری در امامزاده یحیی(ع) سمنان، ضمن تاکید بر اینکه ایران اسلامی از تهدید گزینه های روی میز هراسی ندارد گفت: بی هراسی ایرانیان از این تهدید، برخاسته از ولایتمداری است.

وی افزود: تاریخ ثابت کرده است اگر برای دشمن فرش قرمز پهن کنیم، هم تحقیر می شویم و هم منابع مادی و معنوی خود را از دست می دهیم.

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی تصریح کرد: قدرتهای دنیا در مذاکرات هسته ای مدعی حل مشکلاتی از ایران هستند که خودشان باعث آن مشکلات هستند.

احمدی مقدم افزود: دشمن در مذاکرات به ما می گوید به دنبال حل مشکلات مردم ایران است، اما دروغ می گوید، زیرا هر چه ما مشکل و مصیبت داریم از خودشان است.

وی دفاع مقدس را جهاد مردم ایران عنوان و خاطرنشان کرد: اکنون در جهاد اوسط با دشمن هستیم، جهاد با کسانی که در لباس دوست و مهربانانه وارد میدان می شوند، ولی سرسختانه به دنبال براندازی هستند.

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی، طرف مقابل مذاکرات هسته ایران را از این نوع دشمنان خواند و اظهار کرد: بصیرت سلاح لازمه جهاد اوسط است و پیروی از ولایت مستقیم ترین راه برای شناخت حق از باطل است.

وی به وجود گروهک های تروریستی داعش و تکفیری در منطقه اشاره و اضافه کرد: اساس این فتنه ها توسط آمریکا و انگلیس طرح ریزی شده است و آنها با فرقه سازی در ادیان و مذاهب، مردم را به جان هم می اندازند.

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی که از همرزمان سردار شهید حسن شاطری بوده است، در مورد خانواده شاطری گفت: این خانواده تبلور دین و ولایتمداری است زیرا به تربیت فرزندی مانند شهید سردار حسن شاطری پرداخت که در سه جبهه جهاد اصغر، اوسط و اکبر پیروز شد.

حاج محمد شاطری پدر شهید شاخص سردار حسن شاطری مسئول بازسازی جنوب لبنان، یکم خرداد بر اثر بیماری ریوی در تهران درگذشته بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار