تیرانداز اعلام کرد:

صدور بیش از 23000 فقره گواهینامه مهارتی الکترونیکی در استان گلستان

ابوالفضل تیرانداز مدیر کل گفت: در سال گذشته 23207 نفر از متقاضیان آموزش های مهارتی در استان گواهینامه الکترونیکی دریافت کردند.
کد خبر: ۴۰۷۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ 15 April 2017
ابوالفضل تیرانداز مدیر کل گفت: در سال گذشته 23207 نفر از متقاضیان آموزش های مهارتی در استان گواهینامه الکترونیکی دریافت کردند.

وی افزود: در سال 1395 با بهره گیری از ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری موجود وضمن توجه ویژه به کیفیت ، امنیت ، سرعت ، دقت و کاهش هزینه ها گواهینامه های سازمان اعم از کسانی که اولین بار در آزمون شرکت نموده ویا برای تمدید گواهینامه مراجعه نموده اند به صورت الکترونیکی در استان صادر و به آنان اعطا گردیده است.

تیرانداز افزود : درمجموع در سال گذشته 37389 نفر در آزمون های هماهنگ صنعت ساختمان تفاهمنامه وآزمون های ادواری شرکت کرده اند که از این تعداد 26430 نفر در آزمونهای کتبی قبول شده و به مرحله آزمون های کتبی و عملی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان قبول شده اند پس از پرداخت هزینه صدور گواهینامه (مبلغ 30 هزار ریال ) به عنوان هزینه صدور گواهینامه کارت مهارت الکترونیکی صادر شده است. 

تیرانداز تصریح کرد : دارندگان گواهی نامه الکترونیکی جهت مشاهده و استعلام گواهینامه می توانند به سامانه http://azmoon.portaltvto.com و یا http://azmoon.portaltvto.com/estelam/estelam مراجعه نمایند.

وی در پایان اظهار داشت : گواهینامه های سازمان آموزش فنی وحرفه ای از سال 1392 صرفا به صورت الکترونیکی بوده و استعلام صحت آنها نیز از سامانه فوق انجام می شود.
 
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار