افزایش ۷۸ درصدی ترانزیت جاده‌ای کشور

معاون دفتر ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، از افزایش ۷۸ درصدی ترانزیت جاده‌ای کشور در دو ماهه امسال درمقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۱۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۴ 17 June 2024

به گزارش تابناک گلستان، حمید محمدی فاز ظهر یکشنبه ۲۷ خرداد در هفتمین نشست دبیرخانه انجمن‌های صنفی کارفرمایی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی سراسر کشور در گرگان اظهار کرد: همچنین سال گذشته با شکسته شدن حد نصاب ترانزیت کشور و رسیدن به ۱۴.۷۵ میلیون تن، افزایش ۵۸ درصدی داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: این افزایش تقریبا در همه کریدورهای ترانزیتی و در کالاهای نفتی و غیرنفتی اتفاق افتاده است.

معاون دفتر ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: این نشست برای بررسی و پیگیری رفع مشکلات شرکت‌های حمل و نقل بین المللی برگزار شد و مهمترین مسایل حوزه ترانزیتی از جمله ناترازی هزینه‌های حمل، توسعه حمل یکسره، مدیریت واحد بر حمل و نقل بین المللی، شرایط تاسیس شرکت‌ها و پرونده‌های قانونی حمل و نقل، تعیین تکلیف حق توقف ناوگان، مشکلات مرتبط با کانون جهانگردی و همچنین واردات کامیون‌ها مورد بحث و تبادل قرار گرفت.

این مقام مسئول تصریح کرد: ظرفیت‌های خوبی در پیش نویس برنامه هفتم برای توسعه ترانزیت گذاشته شده است که می‌توان از آنها با همکاری بخش خصوصی به خوبی استفاده کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار