توزیع 10هزارکیسه زباله بین مسافران نوروزی در روز سیزده فروردین

با فرا رسیدن روز سیزده فروردین روز انس با طبیعت تعداد 10هزار عددکیسه زباله را در محور های شصت کلا، سد آبندان توشن، پار ک جنگلی توسکستان، پار ک جنگلی قرن آباد بین مسافران نوروزی توزیع نمودند.
کد خبر: ۴۰۲۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ 04 April 2017
  با فرا رسیدن روز سیزده فروردین روز انس با طبیعت مسافران و گردشگران به منظور گذراندن آخرین روز از تعطیلات نوروزی به دل طبیعت رفته تا از این موهبت الهی برخوردار شوند ، در همین راستا ماموران یگان اداره حفاظت محیط زیست گرگان ، روز سیزده فروردین 96 در ورودی تفرجگاههای مناطق گردشگری اقدام به نصب بنر با شعارهای محیط زیستی کردند و تعداد 10هزار عددکیسه زباله را در محور های شصت کلا ، سد آبندان توشن ، پار ک جنگلی توسکستان ، پار ک جنگلی قرن آباد  بین مسافران نوروزی توزیع نمودند.

براساس گزارش اداره کل محیط زیست گلستان، داشتن زندگی سالم و محیط زیست پایدار در گرو بر خورد منطقی با قوانین طبیعت است از این رو باید این میراث طبیعی وارزشمند حفظ شود و به نسل های بعدی منتقل شود.

همچنین از مسافران و گردشگران انتظار می رود زباله های تولیدی خود را داخل کیسه ها زباله بسته بندی کنند و هنگام خروج از طبیعت به همراه خود به محل های مخصوص حمل زباله تحویل دهند و از رها کردن زباله و دیگر مواد فاسد شدنی در طبیعت جدا خوداری کنند.

گردشگران و مسافران عزیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مانند شکار حیوانات ، آتش سوزی، تخریب، آلودگی های زیست محیطی را با شماره تلفن 1540 یا 01732545463 به ماموران حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.  

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار