حلقه گردشگری جزیره هرمز بازسازی می شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان گفت: با توجه به جهت گیری های اقتصادی کشور به سمت استفاده از ظرفیت گردشگری برای کسب درآمد ، حلقه گردشگری دوره جزیره هرمز بازسازی می شود.
کد خبر: ۳۸۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱ 24 May 2015
به گزارش تابناک، محسن ضیایی یکشنبه در گفت وگو با  ایرنا افزود:این حلقه گردشگری به طول نزدیک به 24 کیلومتر دور تا دور جزیره هرمز را در بر گرفته که 12 کیلومتر از مسیر نیازمند بازسازی است که امسال بتدریج آماده می شود.
 
وی ادامه داد: برای آماده سازی مسیر رینگ گردشگری جزیره هرمز سه میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته شامل احداث پنج ایستگاه گردشگری، آلاچیق و سرویس بهداشتی شده است.
 
وی با اشاره به اینکه تابلوهای راهنمای گردشگری در جزیره هرمز نصب می شود، اظهار کرد: همچنین اعتبار نزدیک به دو میلیارد ریال برای آبرسانی به منطقه نمونه گردشگری هرمز (به مساحت هفت هکتار) در نظر گرفته شده است.
 
معاون گردشگری میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان هم گفت: استفاده از حلقه گردشگری جزیره هرمزگان از سال 86 آغاز شد و اکنون نیاز به بازسازی دارد.
 
فرشید واحدی اضافه کرد: حلقه یاد شده برای دوچرخه سواری آماده و 100دستگاه دوچرخه نیز برای استفاده گردشگران در این رینگ تهیه شده است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار