تفکرات دینی استاندار کرمانشاه قابل تقدیر است

امام جمعه شهرستان هرسین گفت: با توجه به تفکرات دینی و باورها و اعتقادات دینی استاندار کرمانشاه، انصافاً انسان از این نوع تفکرات لذت می برد.
کد خبر: ۳۸۱۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱ 21 February 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  واحد خبر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ حجت الاسلام باقری در دیدار با استاندار کرمانشاه افزود: از تفکراتی که دکتر رازانی در خصوص مباحث دینی و جایگاه روحانیت دارند باید تشکر کنیم و این گونه تفکرات لذت بخش است.

وی بیان داشت: خیلی خوشحال هستم که استاندار کرمانشاه برای جایگاه مردم ارزش قائل می باشند و مدیری که برای مردم کار می کند و  مدیری که کار نمی کند متفاوت است زیرا تمامی بزرگان ما به خدمتگزاری به مردم تاکیدات بسیاری داشته اند.

وی بیان داشت: باید از سفر استاندار کرمانشاه به شهرستان هرسین و بازدیدهای ایشان از پروژه ها و تصمیماتی که در جلسه با حضور ایشان برای رفع مشکلات هرسین اتخاذ شد، تشکر کنیم و همه موظف به خدمتگزاری به مردم هستیم زیرا این مردم هستند که به ما ارزش می دهند.

امام جمعه شهرستان هرسین گفت: مردم خدمات نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید را می بینند و کارهای بسیار فراوانی انجام شده و کار اجرایی واقعاً مشکل است اما مردم می خواهند که این پروژه ها هر چه سریعتر به نتیجه برسد و در حل مشکلات آنان اثربخش باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار