وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در رشت: تهدیدات آمریکا طبل توخالی است

کد خبر: ۳۷۵۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۶ 10 February 2017
تابناک / وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تهدیدات دشمنان علیه نظام اسلامی، اظهار کرد: تهدیدات دشمنان برای اولین بار نبوده و همواره تکرار می‌شود و مانند طبل تو خالی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، سید محمد حسینی، وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در چهارمین اجتماع منادیان الله اکبر که عصر امروز (۲۱ بهمن) در حسینیه شهدای مدافع حرم رشت برگزار شد، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران زمانی به پیروزی رسید که عظم راسخ مردمی را داشت، اظهار کرد: انقلاب اسلامی تقدیر الهی و اراده خداوند بر پیروزی حق علیه باطل بود.

وی با اشاره به وجود نگاه لیبرالی از ابتدای انقلاب اسلامی، افزود: شهید بهشتی از جمله افرادی بودند که در مقابل این نگاه لیبرالی ایستادند.

حسینی، نگاه لیبرالی را یک نگاه ظاهری است و به دور از تحول بنیادی دانست و تصریح کرد: مخالفت های دشمنان با نظام جمهوری اسلامی  به دلیل عدم وابستگی به غرب و دشمنان است.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی به تهدیدات دشمنان علیه نظام اسلامی اشاره و بیان کرد: این تهدیدات برای اولین بار نیست و مانند طبل تو خالی است.

وی با اشاره به نحوه برخورد غرب با ایران اسلامی در برجام اشاره و خاطرنشان کرد: ما هرچه بخواهیم کوتاه بیاییم آنها از ما امتیازات بیشتر می‌خواهند.

حسینی با اشاره به اینکه روحیه انقلابی موجب شده تا شاهد خیزش عمومی در جهان باشیم، گفت: وجود رهبری، حضور مردم در صحنه و مکتبی که بر انقلاب اسلامی حاکم بوده، بی‌بدیل و یادآوری یوم‌الله بسیار تاثیرگذار است.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد:‌ انقلاب اسلامی سبب شد که در جامعه رشد و تعالی وجود داشته باشد و در بسیاری از زمینه‌ها گام‌های بلندی برداشته شود.

وی با تاکید بر اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری، ترامپ باعث شد که چهره واقعی آمریکا نمایش داده شود، افزود: آمریکا در حال حاضر دارای مشکلات زیادی است که باید به آن برپدازد و در کشورهای دیگر دخالت نکند.

حسینی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نشان‌ دهنده اقتدار نظام اسلامی دانست و اذعان کرد: بصیرت‌ آحاد مردم سبب می شود پیوند ناگسستنی بین مردم و نظام ایجاد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار