دکتر تربتی نژاد:

منطقه آزاد اینچه برون برای تصویب در مجلس شانس بالایی دارد

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه منطقه آزاد اینچه برون برای تصویب در مجلس شورای اسلامی از شانس بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۳۲۷۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ 12 November 2016
 نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه منطقه آزاد اینچه برون برای تصویب در مجلس شورای اسلامی از شانس بالایی برخوردار است.
نورمحمد تربتی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: لایحه منطقه آزاد اینچه برون پیش از این دو بار در مجلس نهم به تصویب نرسید و برای بار سوم با تصمیم گیری دولت به مجلس ارائه شده است.

وی افزود: کمیسیون‌های مربوطه مجلس کارشناسی‌های لازم را انجام دادند و اکنون دولت باید مستنداتی را اضافه و تغییراتی ایجاد کند و امیدواریم طی دو ماه آینده به صحن مجلس راه پیدا کند.

تربتی نژاد با اشاره به رای نیاوردن این لایحه در دو مورد قبلی، گفت: در گذشته به دلیل مشکلات، ضعف‌ها، بار مالی و همچنین قانون دو سوم رای، این لایحه به تصویب نرسید.

وی ادامه داد: در این لایحه هفت منطقه آزاد و ۱۲ منطقه ویژه قرار دارند و با توجه به تغییرات ایجاد شده در کمیسیون‌ها، قانون رای نصف به علاوه یک و ذینفع بودن بسیاری از استان‌ها، این لایحه شانس بالایی برای تصویب در مجلس دارد.

منطقه آزاد اینچه برون فرا استانی خواهد بود

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اثرات مثبت تصویب لایحه منطقه آزاد اینچه برون، اظهار کرد: این منطقه ویژگی‌های زیادی برای رشد اقتصاد و توسعه در گلستان خواهد داشت و با توجه به طرح‌هایی که در این منطقه قابل اجرا هستند، منطقه آزاد اینچه برون فرا استانی خواهد بود.

تربتی نژاد افزود: با جوی که در مجلس وجود دارد و تعداد نمایندگان موافق با این لایحه، مجمع نمایندگان گلستان و سایر استان‌ها باید تمام تلاش خود را برای تصویب این لایحه به کار بگیریم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار