امام حسین(ع) در واقعه کربلا به بشریت درس آزادگی و بندگی آموخت

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امام حسین(ع) که از این دنیا چیزی نمی‌خواستند بلکه جنگیدند و به شهادت رسیدند تا ما آزادانه زندگی کنیم و آن حضرت با این حرکت بزرگ به بشریت درس آزادگی و شجاعت و بندگی آموخت.
کد خبر: ۳۰۵۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳ 03 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حجت‌الاسلام سید روح‌الله صدرالساداتی شامگاه یکشنبه در مراسم نمادین حرکت کاروان اباعبدالله که در بخش جغین رودان برگزار شد با اشاره به ارادت همه شیعیان به امام حسین(ع) اظهار داشت: چه چیزی به غیر از عشق امام حسین(ع) باعث شده که شما مردم در این مراسم باشکوه حضور به هم رساندید و به استقبال محرم رفتید.
 
وی افزود: از برگزارکنندگان این مراسم و همه افرادی که در جای جای هرمزگان چنین مراسماتی را برگزار می‌کنند و باعث می‌شود وقایع صورت‌گرفته از ابتدای ورود کاروان حسینی تا روز عاشورا را برای مردم به نمایش می‌گذارند تشکر و قدردانی می‌شود.
 
نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: خداوند به بالاترین بندگان خودش فرمان داده است که خونش برای زنده‌ نگه‌داشتن اسلام ریخته شود و امام حسین(ع) که از این دنیا چیزی نمی‌خواستند بلکه جنگیدند و به شهادت رسیدند تا ما آزادانه زندگی کنیم و آن حضرت با این حرکت بزرگ به ما درس آزادگی و شجاعت و بندگی آموخت.
 
صدرالساداتی در پایان با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری به نمایندگان مجلس خبرگان عنوان کرد: مقام معظم رهبری به ما امر کردند که در بین مردم حضور پیدا کنیم و گفتمان‌سازی نمائیم و از دستگاه‌های مختلف مطالبه‌گری داشته باشیم و اسلامی عمل کردن را از دستگاه‌ها مطالبه کنیم و در این راستا نیاز به همکاری اقشار مختلف است و شما مردم عزیز نکات مثبت و منفی را که مشاهده می‌کنید جمع‌بندی نموده و به ما برسانید.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار