رئیس جمهور آینده با رای و مشارکت بالا گره از مشکلات مردم باز می‌کند+فیلم

تابناک-رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: رئیس جمهور آینده با رای و مشارکت بالا گره از مشکلات مردم باز می‌کند .
کد خبر: ۱۱۷۴۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹ 05 July 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، مصیب نظری رئیس شورای شهر بندرعباس گفت:  آنچه لازمه امروز ایران اسلامی و جمهوری اسلامی است حضور حداکثری همه اقشار مردم پای صندوق های رأی است تا رئیس جمهور آینده با رأی و مشارکت بالا و محکم بتواند گره مشکلات مردم را باز بکند و بتواند اقتدار و عزتی که توسط شهید رئیسی ایجاد شد را ادامه دهد و رضایت مندی لازم برای نظام جمهوری اسلامی را به ارمغان بیاورد و این فقط با حضور حداکثری مردم حاصل میشود.

وی افزود: هر یک از نامزد ها که بتواند به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم رأی بیاورد، رئیس جمهوری همه مردم ایران است که بتواند به پشتوانه مردم شریف ایران آنچه که راه شهیدانمان است را ادامه دهند. به امید خدا مشارکت مردم تا شب به همینگونه ادامه داشته باشد.

مصیب نظری بیان داشت : این روز خوب را به همه مردم تبریک عرض میکنم و منتظر حماسه مردم ایران عزیز هستیم بالاخص مردم هرمزگان که همیشه پای کار بودند و اینکه مشخص نیست چه کسی سکان دار کشور میشود نشان از مردم سالاری دینی است. و این در بطن قانون اساسی دیده شده است.

نظری تصریح کرد: روح همه شهدا، شهدا از ابتدای انقلاب، شهدای مدافعان حرم که رفتند تا ما این لحظه به انتخاب خودمان سرنوشت خودمان را رقم بزنیم نه توسط دیگران و هر کس که ما انتخاب کنیم رئیس جمهور خواهد شد نه آنکه آمریکا و استکبار جهانی برای ما انتخاب کنند و این افتخار جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار