عضو هئیت رئیسه مجلس اعلام کرد:

بهره‌برداری از پروژه آبرسانی رامه-چهارطاق در آرادان ضرورت رفع مشکل آب شرب مردم در ایوان‌کی گرمسار

به گزارش تابناک سمنان ،نماینده مردم گرمسار و آرادان و عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: همزمان با هفته دولت از فاز یک پروژه آبرسانی مجتمع رامه و چهار طاق بهره‌برداری می‌شود.
کد خبر: ۲۸۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲ 18 August 2016
به گزارش تابناک  سمنان، غلامرضا کاتب در جلسه بررسی مسائل و مشکلات پروژه‌های ایوان‌کی با اعلام این خبر اظهار کرد: فاز اول این پروژه آبرسانی که مردم روستاهای رامه بالا و رامه پایین و همچنین مردم چهار طاق از آن بهره‌مند می‌شود بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.وی با اشاره به اعتبارات هزینه شده برای این پروژه، افزود: برای افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه 20 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.
نماینده مردم گرمسار و آرادان با اشاره به لزوم تکمیل این پروژه در فازهای بعدی تصریح کرد: عملیات اجرایی فاز دوم پروژه آبرسانی رامه و چهارطاق نیز در هفته دولت کلید می‌خورد.
این نماینده مجلس دهم همچنین در خصوص چاه‌های آب شرب ایوان‌کی نیز گفت: جابجایی حفر و تجهیز چاه دوم ایوان‌کی نیز باید به زودی و در هر شرایطی انجام پذیرد تا مشکل آب شرب مردم ایوان‌کی مرتفع شود.
کاتب با اشاره به اینکه رفع نیازهای ضروری مردم وظیفه حاکمیت است تصریح کرد: مشکل آب شرب در هر شرایطی باید حل شود تا مردم برای تامین آب شرب خود دغدغه‌ای نداشته باشند.
عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات موجود در شهر جدید ایوان‌کی نیز اظهار کرد: مشکلات شهر جدید به خصوص مشکلات زیرساختی آن باید بررسی و مرتفع شود .وی با اذعان به اینکه دید ما تنها نباید به ساخت مسکن باشد اضافه کرد: باید مسائل رفاهی مردم نیز مد نظر قرار گیرد و برای آن برنامه‌ریزی شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار