خانه مطبوعات استان برگزار می کند

خانه مطبوعات تشکلی صنفی با محدودیت‌های مالی است اما در حد وسع در راه حل مشکلات فعالان این صنف عزیز و پرتلاش کوشیده است که نمونه‌ی آن اعطای تسهیلات از طریق بانک‌های عامل بود و خبرنگاران متقاضی به راحتی توانستند از این تسهیلات برخوردار شوند.
کد خبر: ۲۷۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷ 06 August 2016

سخنگوی خانه مطبوعات استان ایلام و دبیر اجرایی روز خبرنگار برنامه‌های روز خبرنگار در ایلام را تشریح کرد.


به گزارش تابناک ایلام؛«سجاد صیدی» ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: نقش مهم رسانه‌ها در دنیای امروز بر کسی پوشیده نیست و خبرنگاران به عنوان گردانندگان اصلی چرخ رسانه‌ها جایگاهی والا در جامعه دارند.


وی با بیان اینکه خانه مطبوعات ایلام همواره با برنامه‌های متنوع و کاربردی مانند برگزاری دوره‌های آموزشی با همکاری دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها و برگزاری جشنواره‌های مختلف مانند جشنواره فرامرزی مطبوعات به دنبال ارتقای جایگاه مطبوعات محلی بوده است، گفت: واقعیت این است که خبرنگاران استان و مخصوصا دست‌اندارکاران مطبوعات محلی از سختی‌های فراوانی رنج می‌برند که امیدواریم با کمک هم بار این مشکلات را کم کنیم.

صیدی تصریح کرد: خانه مطبوعات تشکلی صنفی با محدودیت‌های مالی است اما در حد وسع در راه حل مشکلات فعالان این صنف عزیز و پرتلاش کوشیده است که نمونه‌ی آن اعطای تسهیلات از طریق بانک‌های عامل بود و خبرنگاران متقاضی به راحتی توانستند از این تسهیلات برخوردار شوند.

دبیر اجرایی روز خبرنگار در ایلام از برگزاری مراسم روز خبرنگار خبر داد و گفت: این برنامه فردا - یکشنبه 17 مرداد – ساعت 18 عصر در سالن مجتمع فرهنگی – هنری ایلام برگزار و در آن از پیشکسوتان عرصه‌ی مطبوعات تجلیل خواهد شد.


سخنگوی خانه مطبوعات ایلام و دبیر اجرایی مراسم روز خبرنگار گفت: تریبون آزاد با حضور مسئولان استان و ایجاد لحظاتی شاد و مفرح برای خبرنگاران از جمله برنامه‌های این مراسم خواهد بود.


دبیر اجرایی روز خبرنگار گفت: زمینه‌ی حضور خبرنگاران شهرستانی برای حضور در این برنامه فراهم شده است.م


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار